Inloggen op google account lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekelaar

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2006
Berichten
21
Ik heb lang geleden een google account aangemaakt met een daarbij behorend gmail adres. Ik heb daar nooit een herstelmailadres aan toegevoegd (wist niet dat dat moest). Nu wil ik inloggen op mijn google account maar weet mijn wachtwoord niet meer. Ik beland dan in een loop waar ik niet meer uitkom. Ik moet namelijk mijn herstelmailadres opgegeven maar dat lukt niet want ik kan niet inloggen. Als ik met dit gmail adres een nieuw account wil aanmaken lukt dat ook niet want dat bestaat al. Weet iemand hoe ik alsnog op mijn account kan inloggen.
 
Ik heb zowel via Safari op een IPad als via Edge en Mozilla op een windows computer geprobeerd.
Dit is de melding die ik krijg:

Je kunt je account momenteel niet herstellen omdat Google niet voldoende informatie heeft om zeker te weten dat dit account van jou is.
Als je een nieuw account wilt maken om de services van Google te gebruiken, voeg je een hersteltelefoonnummer of -mailadres toe en houd je dit up-to-date.
Meer informatie over herstelgegevens

Als ik dan de link aanklik over meer informatie over herstelgegevens dan krijg ik mogelijkheden om te kiezen, maar vervolgens moet ik dan mijn wachtwoord invoeren en dat weet ik dus niet meer.
 
Nog het een en ander geprobeerd maar niet gelukt.
Dus toch maar een nieuw account aanmaken.
In ieder geval dank voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan