HP Officejet 6950 en Windows 11 werken niet goed samen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snamfoh

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
Hallo vrienden van Helpmij.nl
Sinds ik Windows 11 heb geïnstalleerd heb ik problemen met mijn printer.
De Desktop PC (een Medion Eraser) met Windows 11 is met een USB kabel verbonden aan de HP Officejet 6950 printer, maar drukt documenten en afbeeldingen niet automatisch af. Ze staan wel in de map afdrukwachtrij. Ik moet dan eerst de printer van de stroom afhalen m'n USB kabel losmaken en alles opnieuw aansluiten daarna doet ie het wel.
Ik heb alles uit de kast gehaald maar niets helpt. Nieuwe drivers geïnstalleerd HP Support Assistent ingeschakeld etc. Het ligt volgends mij niet aan de printer want die werkt goed, het is alleen de verbinding met de PC.
Is jullie hier iets van bekend? Ik kan wel een andere printer kopen maar dan heb ik nog niet de garantie dat die het wel doet.
Ben benieuwd naar jullie antwoord,

Groet,
Bob Hofmans

Microsoft en HP werken al decennia niet goed samen!

Heeft W11 geen > Probleemoplossing? Zo ja, deze uitvoeren. Netsnoer uit contact halen, USB-kabel verwijderen. Printer 15 minuten zo laten staan. Eventueel andere USB-kabel aansluiten. Windows opstarten en printer weer inschakelen. Kijken of er dan beweging in komt.

Laatst bewerkt:
Verwijder de HP software (nog) eens, PC helemaal uit en koud weer starten en dan de HP software weer installeren.

En:

Check deze settings eens:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan