Letter f niet meer volledig in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
PHP:
@echo o off ff
die off is er van de regel lager tussen gezet

PHP:
@echo o off ff
rem echo off =
Geen duidelijke-volledige f.jpg

Die rare f komt random voor in het document maar staat er soms ook goed. Heel vreemd!
Wat is de verklaring en hoe los ik dat op?

Per kleur zit er verschil in en de Zoom stond op 90 en verhoog ik die dan wordt het weer een volledige f. Toch met verschillen op verschillende regels. Heel vreemd!

Zal een kwestie/combinatie van ZOOM en REGELAFSTAND zijn. Zet ik op opgelost. Kan niet wachten tot 2028.

Laatst bewerkt:
Heb je het Word-sjabloon dat nu gebruikt wordt al gedelete zodat het opnieuw aangemaakt wordt?
Das de inkopper, leek me iets dat je zelf ook aan anderen zou adviseren, breng het toch maar ff onder de aandacht mocht je er niet aan gedacht hebben, dat kan.
Werkt het.... dan kan 2028 rustig wachten.
Werkt het niet dan hebben we meer info nodig., zoals sinds wanneer treedt het op, etc.

Wat is de verklaring en hoe los ik dat op?
2028? Is dat de opvolger van het prachtige boek 1984? Maar goed, als je daar op wilt wachten, prima natuurlijk.

Je probleem lijkt mij niet zo ingewikkeld, en de oplossing van route99 geen oplossing. Wat er, vermoedelijk, aan de hand is: ofwel de alinea-hoogte is ingesteld op een vaste hoogte (laten we zeggen, iets van 1o pt, waardoor de eerste alinea (waar dat dan in is gesteld) waardoor hoge letters worden afgekapt. Het aanpassen naar de juiste regelhoogte zou het probleem dan moeten oplossen. Eventueel ook in de onderliggende stijl, als het een stijlkenmerk is. Ofwel de eerste regel begint te hoog, in combinatie met de Koptekst, waardoor de tekst alleen aan de bovenkant van de eerste regel wordt 'afgesneden' en niet bij andere alinea's, die uiteraard lager staan en er geen last van hebben.
Beide situaties zijn simpel te controleren en te verhelpen zonder dat je met sjablonen gaat goochelen, waardoor je vermoedelijk meer problemen toevoegt dan verwijdert.

Post eventueel je document, als deze tips niks oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan