afbeelding in besturingselement tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo65

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2023
Ik maak in een formulier gebruik van een tabblad.
In een van de bladen wilde ik een paar afbeeldingen plaatsen, maar als ik dus een besturingselement binnen een ander besturingselement plaats dan werkt het bij mij niet.
Op tabblad documenten heb ik een (test afbeelding) , maar als ik dan op tabblad info klikt dan zie ik die afbeelding nog steeds.
(zie afbeelding als bijlage)

Ik dacht dat kan ik misschien oplossen door de afbeelding bij andere tabbladen te verbergen en alleen bij documenten te tonen.
(of bij documenten laden te tonen en bij verlaten van tabblad te verbergen)

Private Sub Documenten_Click()
Me.testafbeelding.Visible = True
End Sub

Private Sub Extra_Info_Click()
Me.testafbeelding.Visible = False
End Sub

Maar het lukt me niet omdat die afbeelding te verbergen.
Heeft iemand advies?

Bijlagen

• vb tabblad afbeelding.jpg
    vb tabblad afbeelding.jpg
    31 KB · Weergaven: 19
Het is moeilijk te beoordelen wat je precies hebt gedaan. Kan je een voorbeeldbestand met dummy gegevens posten?

Op tabblad documenten heb ik een (test afbeelding) , maar als ik dan op tabblad info klikt dan zie ik die afbeelding nog steeds.
Je hebt de afbeelding niet op één specifiek tabblad gezet, maar op het besturingselement. En dan zie je de afbeelding inderdaad op alle tabbladen. Knippen, en nog eens (maar dan correct :)) op het gewenste tabblad plakken.

Bedankt OctaFish. Had nu scherm eigenschappen aan om zeker te zijn dat ik op goede blad stond. Werkt nu zoals ik wilde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan