Back up van Redmi 9 terug zetten op samsung M30

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lowa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Hi. Ik ben mijn Redmi 9 kwijtgeraakt. Ik heb daarop een google account met recente back up. Kan ik die terugzetten op een Samsung M30 die ik nog hier heb liggen. Het gaat er bij mij alleen om de contacten, whatsapp, en een fotomap. Van mijn provider heb ik hetzelfde nummer kunnen behouden Gr. Lowa

Je kan je Samsung M30 voorzien van je Google account. Afhankelijk hoe je cloud/backup instellingen staan kan je hopelijk alles of een gedeelte terug krijgen.

Okay. Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga het proberen.

Bij de samsung account is er wel de back up van de M30. Maar bij de google account zie ik geen mogelijkheid om een back up terug te zetten van de redmi 9. Ik kan wel een back up maken van de samsung M30.

Dan heb je nooit de backup goed ingesteld op je vorige telefoon. Jammer.

Zou kunnen want ik had hem al 2 jaar en nu pas heb ik die back up nodig.

Als je geen backup hebt ingesteld, dan is die er niet opeens.
Dus die data kan je waarschijnlijk vaarwel zeggen. Het klink hard, maar is wel de waarheid.

Back up van de redmi stond wel aan maar ik had nooit geprobeerd eens terug te zetten. Dus wist ik niet of het goed functionerende. Maar nu ik ervaring mee heb koop ik geen redmi meer maar een samsung.

En... weet je al of het terugzetten van de laatste backup van die Samsung dan wel werkt?:d

Had je naast je Google account geen MI-account geactiveerd om te backuppen ?
Bij mijn Poco F3 dringt deze steeds op na een veiigheids-update ..

@route99. Ik heb nu de samsung A04S gekocht en de laatste online back-up van samsung M30 terug kunnen zetten. Vreemd genoeg zijn mijn contacten en agenda die ik op de redmi 9 had up to date gebleven? Dus kan ik nu weer verder. Hartelijk bedankt voor de tips.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan