µTorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
hallo,
ik heb een download programma genaamd µTorrent, maar hij krijgt geen signaal lijkt wel, wat moet ik hieraan doen!!

MVG,
IceFusion

Programma toevoegen aan geaccepteerde programma's in het firewall programma dat je gebruikt (als je firewall gebruikt), evt ook in je router (als je router hebt), dat doe je dan door poorten te openen of te forwarden.

Programma toevoegen aan geaccepteerde programma's in het firewall programma dat je gebruikt (als je firewall gebruikt), evt ook in je router (als je router hebt), dat doe je dan door poorten te openen of te forwarden.

nej dat bedoel ik niet, hij download gewoon niet, hij staat wel aan maar lijkt alsof hij niet aanstaat!!

hoeveel seeders zitten aan die torrent?

Je schrijft wel dat bedoel ik niet maarrrr.....
Als je de dingen van G4M3R niet gedaan hebt dan download je dus ook niet..

hoeveel seeders zitten aan die torrent?

Je schrijft wel dat bedoel ik niet maarrrr.....
Als je de dingen van G4M3R niet gedaan hebt dan download je dus ook niet..

het is al, ze gingen ineens goed!! thx voor reageren!!

Ben vandaag voor het eerst bezig met een bittorent programma, maar het wil nog niet echt lukken. Via Digimuziek.nl heb ik het probeerprogramma uTorrent geinstalleerd. Via mininova.org een album gevodnen met meerdere Seeds en geen Leechers. Er staat ook geen P-tje bij van Privé-leden.
Als ik dat bestand download krijg ik de opties: Zoeken en Opslaan.
Bij zoeken krijg ik een Internet-pagina te zien die mij wil doorverwijzen naar een zoek site.
Met de optie Opslaan, kan ik het bestandje (extensie .torrent) op mijn pc op slaan.
De laatste optie doe ik dus.
Ik open dan het programma uTorrent en haal dit bestandje op. En de gegevens komen in een regel te staan.
Zo ver lukt het dus allemaal.

Echter het downloaden gebeurt niet.
Ik blijf bij het tabblad General een dikke rode streep zien. En qua Time Elapsed loopt ie wel vrolijk door, maar er wordt niks gedownload.
Gebeurt het downloaden later als je de pc laat aan staan? Dit is toch vreemd aangezien er voorheen werd gezegd dat er 4 Seeders waren.
Wie o wie kan helpen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan