µtorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aurelie

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2012
Hallo,
omdat ik zelf niet zoveel ken van computers en programma's hoop ik dat iemand me via deze weg kan helpen!
Niet zo lang geleden heb ik een nieuwe laptop gekocht en heb ik µtorrent geïnstalleerd.
Op het begin werkte dit prima, nu daarentegen download het totaal niets meer.
Ik gebruik de site *knip* en heb er al eerder dingen gedownload.
Wanneer ik dan op downloaden klik, verschijnt de film in questie wel in het programma, maar download het niet.
Het blijft steeds op 0% staan, iemand enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen?
Ik hoop van wel, alvast bedankt ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
:D Iets, ... dat je niet downloaden helemaal kan ....:( heeft ook geen delers/seeders meer ..:( .....gewoon opnieuw hetzelfde zoekken, en opleten of seeders/delers, ... wel of niet zijn ...:D ...:thumb:

Laatst bewerkt:
De download sneheid m.b.t. torrents is voor het grootste gedeelte afhankelijk van het aantal seeders (personen die de data 100% hebben) dat ermee verbonden is. Bij torrents met weining seeders krijg je bijna altijd een lagere snelheid. Wanneer er geen seeders zijn zul je de torrent nooit binnen krijgen.

Een ander belangrijk aspect is dat de poort die µtorrent gebruikt open staat in je router. Via onderstaande site kun je zien hoe je de poort open kunt zetten in jouw router:

http://portforward.com/

Het probleem ligt volgens mij niet bij de seeders, er zijn er voldoende.
Heb ook al geprobeerd andere links te downloaden, werkt ook niet.
Andere suggesties, of mischien andere programma's die ik zou kunnen gebruiken?
Groeten

Kijk eens of de poort die µtorrent gebruikt open staat in de router. Er moet een groen vinkje in µtorrent staan.

Je moet zo te zien nog even wachten (DHT: Wachtend om in te loggen). Het plaatje suggereert dat je nu niet verbonden bent via het DHT netwerk of met een tracker.

Wat kan ik hier aan doen?
Dit blijft er steeds staan, er komt geen verandering in.

de oh site maar even weggehaald in het openingsbericht.
Ik kwam namelijk op een torentsite uit en dat is niet de bedoeling.

Heeft µtorrent wel toegang tot het internet?

Ja, normaal gezien wel.
Hij deed het prima en plots helemaal niet meer..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan