één dvd-station niet herkend, de andere werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Berichten
509
ik heb de eerste tip -royduin-van dit forum geprobeerd maar geen succes: de fixit blijft hangen. de probleemoplosser van Microsoft geeft ook geen resultaat. in apparaatbeheer is geen geel uitroepteken, de herkende dvd-station ´werkt naar behoren´- niet dus. Dit tweede station laat moeizaam de mappen zien, maar RUN -ho maar. En draait langzaam, blijft hangen, niet werkbaar.

ik gebruik die dvd-stations bijna niet, maar nu wil ik de software voor een nieuwe camera erop zetten en dat gaat zo niet.

kan iemand helpen a.j.b? het gaat om win7
 
Laatst bewerkt:
die schijven in apparaatbeheer al eens verwijderd en opnieuw opgestart je pc?
 
Ga een spelen met de hardware modus, zoals de pio etc.
Hoe staat die speler aangesloten(in geval van ide)
Als ik jouw klachten verder zo goed begrijp, kan het ook zijn dat je speler niet jofel meer is.
 
Jackall, bedankt voor je inbreng - maar Pio - ken ik niet. Hoe de spelers aangesloten zijn weet ik evenmin.

Ik gebruikte de dvd-stations eigenlijk niet, een enkele keer audio. Er leek nooit een probleem. Dat ze niet jofel zijn, geloof ik niet.

Vanschagen: Ik heb de stations al weggegooid en opnieuw van een stuurprogramma voorzien - opgestart etc. Er verandert niets. Of toch: er wordt 1 dvd-station op E/ herkend en een diskettestation op A! maar een diskettestation is er helemaal niet. Als ik het weggooi, komt het weer terug. Het zal het tweede dvd-station zijn, dat als diskettestation wordt geregistreerd, denk ik?

Hebben jullie nog een idee, ajb?
 
het is niet erg interessant blijkbaar....maar ik kan geen handleiding voor mijn camera meer inlezen....weten jullie nog een mogelijkheid om dit op te lossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan