é mail adres gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Ik heb een nieuw émail adres aangemaakt met een google account. ik krijg een melding uw émail adres is aangemaakt ,om het te veriferen werd een code gestuurd naar
xxxxxxxxxxx@gmail.com,maar hoe geraak ik er in.Misschien een stomme vraag,maar ik heb al van alles geprobeerd!

Krijg het momenteel nog niet voor mekaar,ik krijg het zover dat een vertificatie wordt verzonden,maar die gaat naar dat nieuwe adres ,en daar kan ik niet in.

Al geprobeerd,ook wijzigen hoe u verificatie codes ontvangt,heb ik nu staan ,code ontvangen via sms,toch blikt het niet te lukken,zal het moeten opgeven,kopje wil precies niet mee.

Kopje wilde dus wel mee. Hoe heb je het ervaren.......?;)

En wat heb je gedaan. Ook voor anderen met hetzelfde probleem is dit handig Jan.

Ik had vroeger reeds een google email aangemaakt,nu met jullie antwoorden en mijn grijze cellen bijeen gelegd,kom ik tot de vaststelling dat ik uiterst rechts boven
het tandwiel(instellingen) op de cirkel met letter druk,ik daar mijn adressen zie staan.Daar mijn nieuw aangeklikt ,enzo kwam ik mijn verzonden
vertificatie nummer tegen.Dit ingevoerd en ik kan voort.Goedenavond!

Jan dankjewel voor dit antwoord. :thumb: Dan werken de grijze cellen nog erg goed. Graag gedaan en ook goedenavond. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan