€1200,- Max. Game-pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

19hunter91

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Beste Helpmij-ers,

door een geldcrisis is mijn oudere (duurdere) aanvraag een beetje in de soep gevallen.
Maar nu dus:

Budget - Max €1200,- (hoeft niet helemaal op, als het goedkoper ook goed kan.;) )
Doel - Gamen / Internet+Email (mw2 ofzo, ik heb nu crappc, dus crapgames. Ik hou van Fpshooters.)
Stilte - Redelijk belangrijk. Het hoeft niet ultra-stil te zijn, maar ik wil ook niet constant dat geblaas horen)
Casing: Geen compleet dichte kast. Ik wil wel een beetje naar binnen kijken.( Dit is overdreven, maar wel vet :p acrylic)
Assemblage - Liefst door de winkel (Dat hij gebracht word = top. Als ik hem moet halen, liefst in de buurt van Breda )
Besturingssysteem - Win7 welke maakt niet uit.
Een monitor erbij is ook essentieel (al kan ik die ook in een lokale pc-shop halen (ideeën? ))

Nu is dit al een beetje samengesteld door een vriend:
pc2m.jpg

Daar moet dan nog een OS bij. Wat vinden jullie hiervan?

Nu heb ik me ook laten vertellen dat als je windows op een SSD zet, dat alles veel sneller gaat. Dit lijkt me ook wel fijn.

Met vriendelijke groet,
19hunter91

Laatst bewerkt:
Waarom geen geheugen van corsair.
De TR3X6G1600C8D heeft een cas latency van 8.
Net even sneller dan ocz,en prima voor overklokken.

ziet er goed uit probleem is wel dat 500w op het randje zit voor dit systeem
en je kunt ook een sterkere videokaart nemen
een HD5850 bijvb

dit is wat ik heb samen gesteld is een stuk beter dan wat jij hebt
klik

Als je wilt overclocken, de 930. Anders de X6. Maar met de X6 zit je al aan de top van de AMD modelletjes. Upgrades zullen dus niet snel aanwezig zijn (Qua CPU) Bij de 930 zitten er nog een stuk boven als upgrademogelijkheid.

En P.S. wat heeft iedereen met die Samsung HDD's? Een WD10EARS is veel sneller...

Laatst bewerkt:
samsung levert goede HDD's
gaan niet snel kapot en ook nog goed kwa prijs/prestatie

western digital is ook goed

>>En P.S. wat heeft iedereen met die Samsung HDD's? Een WD10EARS is veel sneller... <<

Ja,een wd velociraptor is nog sneller.
Komt dicht in de buurt van een ssd schijf.

Ik ben niet van plan om te gaan overclocken. Dus dat kan achterwege blijven.
@firestorm
Hij is inderdaad beter, maar ook meteen €250,- duurder. Ik moet nog wel geld overhouden om een fatsoenlijke monitor te kopen.

Is het misschien een idee om een ssd van 32Gb erbij te doen? Het word waarschijnlijk toch alleen maar gebruikt voor het OS. 1Tb intern en zelf heb ik nog een fujitsu 1Tb extern.

Als je de assemblage laat doen. Word dan ook windows geinstalleerd? (Doe ik liever zelf)
Maar zowel, snappen ze dan dat het op de ssd moet? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan