€20,- voor degene die mij helpt me telefoon te unlocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeon

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
diegene die mij telefoon simlock vrij kan maken/mij helpt hem simlock vrij te maken krijgt €20,-

ik ben beetje ten einde raad want het lukt me na 2 weken nog niet :'(
ik heb een W880i (Sony E). Nu heb ik namelijk niks aan me telefoon want er kan alleen een tele2 kaartje in.

PLZ HELP!

Ik heb een tutorial gevonden

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het toestel langer dan een jaar in bezit is (na aanschaf) wordt het toestel voor niets simlock-vrij gemaakt door de provider.

Kwestie van contact opnemen met Tele2

Als het toestel langer dan een jaar in bezit is (na aanschaf) wordt het toestel voor niets simlock-vrij gemaakt door de provider.

Kwestie van contact opnemen met Tele2

dat word dus moeilijk omdat ik heb net heb...

Er zijn sites genoeg die je verder kunen helpen en die kosten minder dan € 20,-

Dus het is een nieuwe toestel van 2 weken oud?
Of heb je hem van iemand overgekocht?

Gewoon even bellen naar één van de sites in mijn link en je bent voor € 2.89 klaar.

Er zijn sites genoeg die je verder kunen helpen en die kosten minder dan € 20,-

DAT RAAD IK IEDEREEN AF!!! het is fake!~ik heb t al tig keer gedaan en het werkt allemaal niet

Maar wanneer jij hem hebt gekocht met een abbo, zal je deze toch moeten uitdienen.

Maar wanneer jij hem hebt gekocht met een abbo, zal je deze toch moeten uitdienen.

eh... ik weet niet, maar ik heb t nooit over een abbo gehad.. ;)
het is gwn prepaid maar er zit dus een simlock op... en ik heb het opgezocht, maar het is gwn legaal. je mag een simlock er gewoon afhalen, alleen maken de providers het je zo moeilijk mogelijk,.. in mij geval iets TE moelijk :confused:

Dan gewoon eventjes met je telefoon naar een unlockboer.
Op kan je er meer over vinden.

het is gwn prepaid maar er zit dus een simlock op... en ik heb het opgezocht, maar het is gwn legaal. je mag een simlock er gewoon afhalen

Uhm. heb jij daar een bron van?

Ik vond namelijk dit:
http://www.iusmentis.com/beveiliging/simlock-verwijderen/ zei:
Verspreiden en gebruik van sim unlock codes is legaal. Unlocken moet wel vóór het eerste gebruik van het toestel gebeuren.

...

De enige beperking is dat het unlocken moet gebeuren vóór het eerste gebruik van het toestel. Dit blijkt uit een rechtszaak uit 2002. De gebruiksvoorwaarden van bijna elk abonnement bepalen dat de klant de telefoon in het eerste jaar niet mag unlocken. En als je een contract aanvaardt, moet je je houden aan de beperkingen die daar in staan.

en in de algemene voorwaarden van Tele2:
http://www.tele2.nl/shop/tele2/pdf/alg_voorwaarden_mobiel.pdf zei:
4.7 Indien de Klant een Product heeft ontvangen waarop door of namens Tele2 een
"SIM-Lock" is geplaatst, dan is het de Klant niet toegestaan de "SIM-Lock" te (laten)
verwijderen of wijzigen zonder de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tele2.
Tele2 kan aan het verlenen van deze toestemming voorwaarden verbinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan