Hallo heeft iemand ervaring met een website aanmaken

alro12

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2025
Hallo heeft iemand ervaring met een website aanmaken, ik zou graag wat advies willen, ik heb nul ervaring met een website bouwen. m.v.g. alro12

Er zijn er heel veel die daar ervaring mee hebben.
Je kan kiezen:

ik zou graag wat advies willen
Wat zijn jouw eisen/wensen voor de website? Moet het een complete site gaan worden of gaat het om 1 simpele pagina met voornamelijk tekst? Wat wil jij aan hosting uit gaan geven? Wil jij zelf codes leren typen of toch liever een CMS waarbij je nagenoeg geen kennis van HTML nodig hebt?

Is de vraag waarmee jij je website wilt maken. Ik bijv. heb heel veel ervaring met het maken van website in WordPress. Maar er zijn natuurlijk ook andere CMSsen waarmee je een website kunt maken.

Heb je al een domeinnaam? Heb je al gekeken waar je je website eventueel zou willen hosten? En wat zou je daarvoor willen uitgeven? Wil je snelheid en garantie dat je website niet op 0 komt, dan betaal je iets meer. Wil je goedkoop zonder enige garantie en service, dat kan natuurlijk ook, maar raad ik niet aan.

Je bent lid geworden op 1 augustus van dit jaar. Is de reden de website dat je lid geworden bent?
Wat wordt het onderwerp van je website?

Ik heb al een domeinnaam en ik heb een host-abonnement bij Cloud 86, ik weet niet of dat een goede provider is ? ik wil er voor betalen als iemand mij op weg kan helpen..

Heb je hier iets aan.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

Nogmaals:
Is de vraag waarmee jij je website wilt maken. Ik bijv. heb heel veel ervaring met het maken van website in WordPress. Maar er zijn natuurlijk ook andere CMSsen waarmee je een website kunt maken.
En wat voor een website wordt het?

Ik heb geen ervaring met Cloud86, nooit van gehoord zelfs.

Terug
Bovenaan Onderaan