000Webhost - Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

GTA1SA

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2013
Hallo, HM'ers.
Ik ben bezig met een habbo fansite. Ik heb alle .php bestanden geupload via 000webhost enzo. (Later edit ik de php's). Maar als ik naar de website ga waar ik het dan op zou moeten zoen zie ik een error van 000webhost. Dit is de error ×KLIK en ga naar me site× Erg raar iemand een oplossing? Post het snel ;)!

-Rico

Heb je de bestanden in de goede map geüpload de public_html ?

Nee, die map heb ik geen eens staan :s kan ik een map gewoon renamen ernaar?

Ik snap het niet zo goed dus: 000webhost ---> File Manager ----> een .zip bestand geupload (automatish geopent) ----> Map heette: Fansitee ----> Rename: Fansite ----> Rename: public_html. Zo heb ik het nu gedaan.

___________________________________________________________________________________________________
EDIT: Oh, renamed en huppa hij is goed! :D Bedankt. Nu alleen even editten en config invoeren :) Echt bedankt!!

Laatst bewerkt:
dan zie ik het al ga naar jou website/public_html.

Omdat je alles eerst in de map Fansitee stond had je naar jou website/Fansitee gemoeten om naar je site te gaan.

Nu heb je hem veranderd naar public_html. Dus om je site nu te bedoeken moet je naarjou website/public_html.

Het beste is om alle bestanden die in de door jou aangemaakte map public_html staan te verplaatsen naar de map er boven.

Laatst bewerkt:
Als het nog niet werkt heb ik een makkelijkere host voor je Eazyhosts

Trouwens habbo accepteert geenfansites voorlopig vanwege te veel inzendingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan