007: Bloodstone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Beste mensen,

ik ben aan het twijfelen om 007 bloodstone te kopen voor de playstation 3. is dit een leuk avonturen/actie spel met een goed verhaal en avontuur? en is het spel ook niet zo moeilijk? want ik heb er een hekel aan als ik vast kom te zitten en dat ik op een gegeven moment niet meer verder kom in een spel. ik wil gewoon makkelijk alles af kunnen ronden. Is dit spel dan geschikt voor mij of niet? laat het me even weten.

het is een zeer leuk spel, het is bijna gelijk aan splintercell conviction (kwa gameplay).
of het moeilijk is licht natuurlijk aan welk niveau je speeld.

het is een makkelijke game, (t is gemaakt voor de massa, en die zijn altijd makkelijk, vaak zelfs te makkelijk als je t mij vraagt.)
mocht je vast komen te zitten in een game dan moet je altijd even googelen naar een walktrhough, daarin vind je dan precies de oplossing om verder te komen in een bepaald moeilijk stuk. en mocht je niet weten of je een game leuk zult vinden dan kun je altijd Youtuben of googelen naar filmpjes van de betreffende game, die tonen dan de gameplay zodat je veel beter een beeld krijgt van de game.

succes
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan