00webshost geeft server error aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

glasman01

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2014
Goedemiddag beste forumleden,

Ik zit met een probleem. Ik heb een gratis website bij 00webost.com. Sinds kort krijg ik deze melding. Wanneer ik de website wil publiceren.

Error: server error

If you see this message, it means that we are already informed and are working on it. We apologize for the inconvenience.

Relax for 5 minutes.
If you see this error once again, please contact us through the “Support“ section (lower left).

Dit duurt nu al drie dagen. Iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen.

Contracteren van de 00webhost.com beheerder enzo, heeft geen enkele zin. Want die reageren niet.
Ook al staat het er wel. Pleas contact us. Maar reageren doen ze niet.

Alvast bedankt.

Je krijgt waar je voor betaald zegt men wel eens. Gaat in dit geval helemaal op.

Tenzij je meer uitleg kunt geven of de reden wanneer je deze error krijgt en of dit op andere systemen ook zo is, moeten we er even van uit gaan dat het probleem bij de webhost ligt. Deze zullen het dan ook moeten oplossen.

Ik krijg deze error als ik op publisch klik. ik weet niet of je bekend bent met 00webhost. Maar het probleem is nu sinds een paar dagen.
In het begin had ik hier nooit problemen mee. De probleem ligt ook bij de webhost. alleen die reageren niet. Als je contact met hen opneemt. Ik had daarom gehoopt dat iemand het zelfde probleem heeft gehad. En er een oplossing voor heeft gevonden.
Maar in iedergeval bedankt voor het meedenken.

De oplossing is simpel.

Zoek een fatsoenlijke host en breng daar je site onder.

Je krijgt waar je voor betaald zegt men wel eens. Gaat in dit geval helemaal op

Versio met hun 10 euro is ook bagger.

Ikzelf zit bij sohosted (en een scala andere) en het enige nadeel is dat hun met windows servers werken (waardoor sommige script ingepakt moeten worden omdat wibdows er anders een enterteken in gaat vervangen)

Voor vps zit ik bij digitalocean het best.

Beide zijn niet erg duur (2.50 min sohosted en $5 min digitalocean

Versio met hun 10 euro is ook bagger.

Dat valt wel mee. Ze hebben geen 99,99% uptime, daar geef ik je gelijk in. Ook hebben ze niet zo'n hele goede support. Maar voor een €10'tje p.m. kun je er rustig een niet al te belangrijke site hosten.

Jasper

@jasper

dus dan zit hij met hetzelfde probleem als nu. Geen support als er wat breekt. En wat uptime betreft mag versio blij zijn met 80%.
dan gaan ze ook nog bezoekers blokkeren als zei te snel door je paginas bladeren (om ddos te voorkomen....) en dit alles geld pas als iemand echt op de site kan komen want een seconde of 5 tot 10 duurt het toch wel vaak.

Ben het echt helemaal met rogerS eens. Beetje meer uitgeven voor een goede host.

@ts een (iets beterr) gratis host is webs.com

dus dan zit hij met hetzelfde probleem als nu.

Daar ben ik het niet met je eens. Laat ik het verduidelijken:

De TS geeft aan dat de storing al drie dagen duurt, terwijl aangegeven staat dat over vijf minuten de storing opgelost is. Dit is duidelijk niet het geval. Ook wordt er volgens de TS niet gereageerd op zijn/haar mails. Versio heeft inderdaad ook wel eens storingen, dat ontken ik ook niet. Deze worden meestal wel snel opgelost en kun je de status van je server volgen op de Status-Pagina van Versio. Ook kun je bij Versio support verwachten van de helpdesk (in Nederlands!) zoals bij iedere hoster. En krijg je vast en zeker binnen een paar dagen een antwoord terug.

Ik ben het daarom niet met je eens dat de TS met hetzelfde probleem zit als nu...:o Je kunt d'r gewoon prima een hobby-site hosten voor niet al teveel geld. Laten we eerst eens vragen wat voor site de TS wil hosten? Als het nou om een webwinkel/bedrijf gaat, ben ik het volkomen met je eens om de site niet bij Versio te hosten.

Jasper

Laatst bewerkt:
Hoeft ook niet, haha! :) Ben zelf altijd tevreden geweest. Meningen verschillen! :d

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan