0211 keyboard error

Status
Niet open voor verdere reacties.

denise161070

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
hoi

Ik heb hier een fujitsu siemens amilo a1650g laptop. Sinds kort krijg ik bij het opstarten een zwart scherm met daarop de melding. 0211 keyboard erro press f1 for resume. Als ik dit doe start windows dus gewoon op maar dat keyboard error blijft verschijnen telkens als ik opnieuw start. Heeft iemand een idee wat dit is en hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt

mvg Denise

Heb dit probleem inmiddels 2 maal meegemaakt en ook alle 2 de keren anders opgelost, de eerste keer was de oplossing de bios herstellen naar de standaard instellingen en de 2e keer was de oplossing de bios updaten (wat je via de website van de fabrikant kan doen).

Wellicht helpt het bij jou ook, succes!

Heb dit probleem inmiddels 2 maal meegemaakt en ook alle 2 de keren anders opgelost, de eerste keer was de oplossing de bios herstellen naar de standaard instellingen en de 2e keer was de oplossing de bios updaten (wat je via de website van de fabrikant kan doen).

Wellicht helpt het bij jou ook, succes!

ok thanx voor het antwoord maar op dat gebied ben ik een beetje computer blond :) kan je mij ook vertellen hoe ik me bios terug krijg naar standaard instellingen?

alvast bedankt maar weer :thumb:

Biosbatterijtje zoeken en er voor enkele minuten uithalen.

zou het ook helpen denk je om de pc opnieuw te installeren of is daar het probleem niet mee opgelost?

Verplaatst naar de juiste sectie.
En als deze melding al vóór het opstarten van windows voorkomt zal een schone installatie ook niet helpen ben ik bang.

inderdaad herinstallatie heeft niet geholpen...mischien dan toch maar op zoek na die batterij van de bios wel eng maarja geen idee wat ik anders moet

Ter reparatie aanbieden misschien?
Of zit er geen garantie meer op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan