1,86 Ghz

Status
Niet open voor verdere reacties.

remc000

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Beste mensen

ik heb sinds een paar maanden een compaq presario C700 laptop ik heb de volgende processor ::: Intel Celeron CPU 540 @ 1,86GHZ

is er een mogelijkheid dat ik mijn aantal GHZ kan vergroten dit omdat ik geen spellen kan spelen want die hebben veel meer Ghz nodig.

ik heb de volgende processor een Intel Celeron CPU 540 @ 1,86GHZ

ik hoop op een snel antwoord

Laatst bewerkt:
Je kan het overklokken, maar daar zal je niet veel aan hebben.. Als je processor maar 1,8 ghz is, dan zal de rest van je systeem ook niet echt veel inhouden. En de snelheid van je computer ligt niet alleen maar aan het aantal Ghz.

Conclusie: Je kan beter een nieuw systeem kopen.

Edit:: Zie nu pas dat je het in windows vista hebt geplaatst, heb je misschien een Dual core processor?
Vertel me de rest van je systeemspecificaties is.

ik heb de volgende processor een Intel Celeron CPU 540 @ 1,86GHZ

met 1045MB ram geheugen

Wat wil je nog meer weten...

hey
je wilt dus overklokken, dit is niet altijd mogelijk dat hangt van je moederbord, je bios,je cpu allemaal af.
Het beste kan je Everest downloaden en dan kan je veel meer specs te weten komen, mss kan je ook beter je vraag zetten in de rubriek hardware>casmode & overklok > overklokken zetten
Als je daar je vraag nog eens zou willen stellen ga je meer succes hebben, er gaan veel mensen het afraden omdat het weinig tot geen merkbare prestatieboost geeft en wel veel kans op een instabiel systeem, tot het beschadigen van je computer.
En compaq laat zich niet gemakkelijk overklokken.
Zeker in je nieuwe vraag de specs van je:
CPU
Moederbord
Computer (merk, model)
BIOS

Voor de grote spellen is een Celeron Processor in een laptop niet geschikt, je kan hierop wel spellen spelen, maar houd er rekening me dat het, of traag, of helemaal niet gaat ..

zou ook wel kunnen alleen het probleem is ik heb call of duty 4 nieuw gekocht en deze kan ik nu niet spelen

neej, is géén M ... zie link: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF06a/22797-186289-179547-179547-179547-80247616.html

en dit zijn volgens mij de minimale systeemeisen ...
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better

Laatst bewerkt:
neej, is géén M ... zie link: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF06a/22797-186289-179547-179547-179547-80247616.html

en dit zijn volgens mij de minimale systeemeisen ...
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better
idd geen M ...
dan denk ik dat jouw laptop (eigelijk alle laptops) minder geschikt is om te gamen.
Als je wil gamen moet je een desktop kopen: goedkoper en betere prestaties, maar niet mobiel.
Want ik zie jouw cpu niet even te draaien op 2,4Ghz, een laptop cpu wordt al warmer en dan komt het grafische er ook nog eens bij kijken :s:s:s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan