1 auto dvd en 1 auto radio aansluiten op een versterker

Status
Niet open voor verdere reacties.

ozzyozzy

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Hallo mensen,

Ik heb jullie ervaring bij nodig, Ik weet niet zeker of dit mij zou lukken. Ik wil een autodvd en een auto radio aansluiten op 1 auto versterker en tegelijkertijd afspelen. De remote bekabling gaat van zoals dvd als radio naar de versterker. Ik wil ze tegelijkertijd afspelen. voor boxen muziek achterkant dvd.
Mijn vraag is of dit nou kan.
hulpjes zijn graag welkom.

Als je allebei de apparaten op de versterker kúnt aansluiten (zelfde signaal, zelfde plug?), dan zou je alleen Links van de radio en alleen Rechts vd DVD speler kunnen aansluiten.
Als je dan de Links-Rechts luidspreker- uitgangen 'verkeerd' aansluit, zodat ze naar Voor en Achter gaan, krijg je wat wilt, maar wel maar met 1 kanaal. Je zou stereo naar mono pluggen kunnen plaatsen, om 2 kanalen te horen, maar het blijft mono. Eigenlijk heb je een 2e versterker nodig..

Dus is wel mogelijk? alle twee aansluiten op 1 versterker.
krijg je geen probleem met de remote kabel van de radio en dvd speler?
Want de versterker moet ze allebei besturen
als ik ze allebei open heb krijg ik geen probleem met de versterker (geluid).

geluid is zo
achter van de boxen komt dvd geluid instelbaar via dvd recorder.
en voor van de boxen komt muziek instelbaar via autoradio.

ik gebruik voor de (versterker) geluid splitsing tulp kabel van een poort maak ik er twee van.
alvast bedankt

Wat je met remote bedoeld, en hoe die precies werkt, weet ik niet, Ik schrijf alleen over het aansluiten van 2 stereo bronnen op 1 stereo-ingang..
En het blijft dus mono.. (=niet mooi)

Dat is de radio\ dvd kabel naar versterker toe. dat is de blauwe?
ok dan weet ik voldoende dankjewel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan