1 driver missend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
1.627
Hallo

Ik heb net een ander pctje. Geen nieuw.

Pentium 4 met een Abit Siluro T200 kaartje.

Maar ik vind er geen Windows Vista driver voor. (voor 7 dus)

Kan iemand me helpen?
 
Uit je vraag word niet helemaal duidelijk welke driver je nu precies mist.

Maak anders even een screenshot van je apparaatbeheer en van een hardware overzicht gemkaat met pc wizard. Vermeld daarbij dus ook even welke driver je mist.

Plus, zoek je nu de driver voor win 7 of voor Vista? Daar je de vraag onder windows 7 hebt geplaatst.
 
Uit je vraag word niet helemaal duidelijk welke driver je nu precies mist.

Maak anders even een screenshot van je apparaatbeheer en van een hardware overzicht gemkaat met pc wizard. Vermeld daarbij dus ook even welke driver je mist.

Plus, zoek je nu de driver voor win 7 of voor Vista? Daar je de vraag onder windows 7 hebt geplaatst.

Excuseer.

ik mis men driver van men videokaart. Abit Siluro T200 dus

Mijn apparaatbeheer zegt dat ik alle drivers heb. Bij Video Card. staat: standard VGA Card.

Maar men max resolutie is 1024x768
 

Deze driver is voor Windows 7.

Maar deze zal zeker nog niet te vinden zijn.
En de meeste compatiebele drivers zijn de van Vista.
 
Voor Vista is deze driver zo op het eerste gezicht ook niet te vinden. Maar als je geen vraagtekens hebt is er dus wel "een" driver geinstalleerd.

Werkt het niet? Hoe ziet je overige hardware eruit?
 
Voor Vista is deze driver zo op het eerste gezicht ook niet te vinden. Maar als je geen vraagtekens hebt is er dus wel "een" driver geinstalleerd.

Werkt het niet? Hoe ziet je overige hardware eruit?

Ik heb een zeer lage resolutie.

Voor de rest heb ik geen missende drivers.
 
Raar, als je Vista installeert met die Videokaart vind die automatisch een driver na de install:confused:
 
Je kan er zelf een "slotje" op plaatsen door recht onder aan de pagina te klikken op "Vraag is opgelost".
 
Vandaag Win 7 geinstalleert met weer die Abit Siluro Kaart Ik had de driver uit Vista opgeslagen en op een hd geplaatst. Maar als ik in w7 laat zoeken in die HD zegt ie dat de Standart VGA Card driver al is geinstalleert en neemt die andere niet aan

Iemand een oplossing?
 
Yes!

Ik heb gekregen wat ik wou. Een driver voor Windows 7.

Eigenlijk was het simpel. Gewoon de Softwaredriver van de Abitsite downloaden en in de compactibiliteitsmodus installeren. en nu werk ik zonder problemen op een 1280x1024 resolutie.

Allemaal bedankt om mee te zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan