1 e-mailadres lezen op meerdere PC's met outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cold
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cold

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Is het mogelijk om op 2 of meer verschillende PC's (waarop uiteraard Outlook geinstalleerd is) e-mals van hetzelfde e-mail adres te ontvangen.

Ik ben dit geprobeerd door op iedere pc dezelfde configuratie te maken (in/out server,....) maar dan zijn beide postvak-in niet gesynchroniseerd. Kan iemand me helpen hoe dit probleem op te lossen ?

Mails opgeslaan in persoonlijke bestanden kan je van de ene mailbox in de andere en vica versa niet zien omdat de bestanden lokaal zijn opgeslagen ? Klopt dit of is er toch een trucje voor ?

Thx
Cold

1 e-mailadres lezen op meerdere PC's ??

YEP dat kan en zeer makelijk als je instaleert '' PopPeeper '' en dat is een E-mail notifier via welk je kan alle jouw adressen Outlook- hotmail, of msn of welk dan ook beheeren, ook op meerdere PC's kijk HIER !
trouwens .. en let op ! :D heb je op pagina talen intussen NL ook :D

Laatst bewerkt:
Wat kan een notifier daarmee dan vraag ik me af?

Lijkt mij dat je in Outlook gewoon moet aangeven dat er een kopie op de server moet blijven staan en deze haal je dan gewoon binnen op de andere PC's

:D Ech jej jej dit is niet zomaar een notifier zoals jij dat begrijpt, dit is een E-mail beheer programmatje via welk je kan lezen en zelfs ook beantwoorden op betrefende mail welk je binnen hebt, zonder dat je jouw Outlook openen moet, en die kan je ook op andere PC gebruiken zonder dat je outlook zelf's hebt ..

:thumb: Eeechh dat is een andere koek dan, dit moet hijzelf weten ik geef hier aleen maar een tipje hoe je een mail op meerdere PC's kan lezen zonder dat je Outlook opent/ of hebt .... bijv...

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de hulp.
Ik ga het uitproberen en als het werkt sluit ik het topic af.

Ik hoor het graag.
Weet graag hoe het afgelopen is altijd !!

Werkt bovenstaande ook met outlook express ?

Iemand een idee waar ik outlook express kan vinden ? Op XP stond dit standaard, maar het gaat hier over een PC met Windows 7 waar dit niet standaard is...

Is het mss mogelijk om met Outlook 2 verschillende email adressen te beheren ? In de zin dat je kan kiezen welk email adres je ziet en dat niet alle emails van beide adressen in dezelfde mailbox terecht komen ?

Thx
Cold

Outlook Express is er niet voor W7 !!
Kan je dus wel vergeten maar je kan wel Windows Live Mail nemen en daarmee kan je ook een kopie op de server achterlaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan