1 GB Ram veel sneller?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@mrmusic
Je hebt gelijk,ik heb 'n denkfout gemaakt je kunt sdram en ddr geheugen niet naast elkaar zetten is al onmogelijk vanwege het verschil in inkepingen v.d. module.
En ja ,ik weet wel wat 't betekent.

@Jeffcoboy
Ik heb 2 dingen door elkaar gegooid,het kan dus niet mijn excuses hiervoor.

En nou maak je weer een denkfout...............................

DDR betekent Double Data Rate, de volledige naam van het geheugen ia DDR SDRAM, oftewel Double Data Rate Synchronous Dynamic Random Access Memory

Dus TSt ziet het bestaande geheugen in zijn pc als 133Mhz, het is dus DDR, oftewel 2 x 133Mhz = 266Mhz geheugen.
Het kan dus prima naast elkaar, want het is hetzelfde geheugen.....

Laatst bewerkt:
@mrmusic
Ok,dat ik e.e.a. wat verkeerd heb uitgelegd vind ik persoonlijk niet zo erg de uitkomst was goed en daar gaat 't om.
Ik weet heel goed waar de afkortingen voor staan en wat ze betekenen.
Wat ik niet begrijp is dat je je tot mij wendt en niet rechtstreeks tot TS,als je me wil corrigeren/verbeteren ok,heb ik geen moeite mee maar geef dan wel 't goede advies door aan TS want dáár gaat 't toch om op dit forum en niet om anderen constant op denkfouten te betrappen.
Hier ga ik echt mijn tijd niet insteken!

Heb gisteren een andere Windows 7 gedownload. Waar het nederlands al inzat, dus heb ik Home Basic in NL en deze werkt heel wat beter. Ik ga gewoon 256 MB ram bijvoegen (krijg ik van iemand) zodat ik 768 MB ram heb, en dan zal hij toch al wel wat beter werken. Een andere browser zou wel handig zijn, IE werkt wel goed, maar er zijn er nog sneller. Mijn eerste gedachte was Google Chrome. Maar als ik 5 seconde aan het internette was kreeg ik een BSoD. Tot nu toe alleen wanneer ik met Chrome bezig ben. Firefox lijkt mij ook redelijk zwaar. Weten jullie misschien een goede browser.

Ik gebruik hier opera 10.

Heb net een latje van 1 GB gekocht, er steekt nu 1.5 GB ram en, en nu super.

Bedankt voor de info.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan