1 Item probleem in Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Hallo

Ik weeet niet of ik hier goed zit met mijn vraag.

Ik heb namelijk het volgende probleem, mijn hotmail loopt steeds vast, ik krijg dan een klein hokje te te zien en daar staat dan 1 item in. Ik krijg dat niet weg totdat ik hem opnieuw opstart

is dit een herkenbaar probleem? en weet iemand hier een oplossing voor?

ik hoor het graag

gr carina

1 item

Ik heb dat ook, en ik los het op door te klikken op de functietoets F5. Maar ik moet het nog verder uitzoeken, het heeft misschien te maken met gebruik van een andere browser dan Internet Explorer. Grtz.

Hoi Marlec

ik gebruik ie 9 en ik het nu oplossen door rechts te klikken en dan op codering en op unicode te klikken dan gaat hij weg. Het is alleen maar voor even en hiermee is het probleem niet opgelost.

alle tips en oplossingen zijn welkom en ik hoop dat jij nog iets vind.
gr Carina

Hallo Carina,
ik heb Mozilla Firefox als browser, dus daar heeft het blijkbaar niets mee te maken. Ik heb nu geprobeerd met de "end" toets, en dan deblokkeert het ook, beter dan met de F5-toets. Raar he?
Marlec

Ik blijf het ook raar vinden, en er zijn volgens mij maa weinig mensen met dit probleem (zeer weinig reacties namelijk)

ik druk nu maar steeds op F5 en dat gaat goed maar is niet de oplossing.

als er wel iemand een oplossing weet of waar het aan ligt
alles is welkom
gr Carina

Al eens geprobeerd met de escape-toets om te wisselen van bericht in je inbox? Succes!

Hoi Marlec

nee niet geprobeerd weet eigenlijk ook niet wat je ermee bedoeld zo veel verstand van dat soort dingen heb ik nu ook weer niet. maar zoals ik al zei alle tips zijn welkom dus als je me het even uit wil leggen ga ik het zekker proberen want het is echt irritant.
gr Carina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan