1 keer code gebruiken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3igplayer

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Berichten
143
ik ben wat aan het maken waar accounts in staan maar daarvoor moeten ze een code kopen ! ( heb al wat verkocht ) maar nu gaan mensen dus die code aan elkaar geven ..
ik heb een serial gebruikt maar nu wil ik dus dat zoon code maar 1 keer te gebruiken is
hoe zou ik dat kunnen doen ?
 
zorgen dat code na gebruik niet meer herkend wordt?
 
Het beste kan je hiervoor een database gebruiken. Wanneer de gebruiker een serie-nummer invoert, zal het programma eerst kijken in de database of hij al gebruikt is. Zo ja, dan word er een foutmelding gegeven aan de gebruiker en zal deze een nieuw serie-nummer moeten kopen, en zo niet dan zal deze de serie-nummer accepteren, en markeren als ''Gebruikt'' in de database.

Ik had een keer een tutorial gemaakt over hoe je een login-systeem kon maken met C#, PHP & MySQL, wat zo'n 90% gelijk is aan VB.NET.
Als je deze graag wilt lezen hoor ik het wel (hij is groot met veel plaatjes :p).

Maargoed, dat is dus ongeveer hoe ik het zou doen. Het nadeel ervan is dat de database kwetsbaar is tegen aanvallen, en dat je deze goed zult moeten beschermen tegen o.a. SQL-Injecties.
 
Laatst bewerkt:
ty maar ik weet ff niet hoe dat moet, zou jeme kunne helpen ? en bescherme tegen SQL injecties hoe doe je dat ??

ik stuur zo een mailtje naar je of een mail van dit forum met mijn msn er in als je wilt helpen zie ik wel als je me toevoegt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan