1 pagina per record in een rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

geitenfok

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2014
Beste allemaal!

Voor onze vereniging heb ik de taak een klantenbestand te maken en facturen te draaien (Nu is alles nog op papier).
Nu heb ik in access mooi een klantendatabase gemaakt -> no problemo.
Nu wil ik graag een rapport draaien waarmee de gegevens (dus het aantal geiten in dit geval) vermenigvuldigd worden met de afracht etc. -> lukt mij ook nog.

MAAR! nu mijn vraag:
Ik wil per "klant" een eigen pagina zodat ik deze naar hun op kan sturen. Dus ik heb een opzetje met hoe de factuur eruit moet zien, maar als ik deze draai, komen alle klanten op 1 rapportje, waardoor ik dus niet individueel kan opsturen.

Hoe kan ik dit het handigst doen, of hoe heet dit? want ik zoek een soort tutorial die mij even dat zetje kan geven.

Ik hoor graag tips en antwoorden van jullie!

Allereerst welkom bij HelpMij! Jouw vraag komt regelmatig voorbij op het forum, zoals in dit draadje.

Hallo Octafish,

Bedankt voor de verwelkoming!
Ik had zelf hier ook al even gezocht, omdat ik dubbelvragen heel hinderlijk vind!
Zelf kon ik het niet vinden. Het linkje naar jouw bericht is helaas niet helemaal wat ik zoek.
Het voorbeeld databaseje geeft inderdaad per invoer een aparte pagina. maar hoe kan dat? wat hebben zij gedaan?

groetjes

Als ik je vraag goed lees, dan is dit exact wat je zoekt!
Ik wil per "klant" een eigen pagina zodat ik deze naar hun op kan sturen.
Misschien is het handig als aangeeft wat je met 'naar hun op kan sturen' bedoelt want dan krijg je wellicht een iets ander antwoord. Overigens, kan ik je nu al beloven, met dezelfde techniek, want veel meer smaken zijn er niet :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan