1 pagina van website "aanpasbaar" laten zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

TJansen

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Hallo,

Ik ben bezig een simpele website te bouwen voor een voetbalvereniging en dat gaat allemaal prima, maar als de site klaar is moet er één pagina door meerdere personen aan te passen zijn.

Stel dat er zaterdagochtend om 8.00u bekend is dat er wedstrijden zijn afgelast, moet iemand op de club dat snel online kunnen zetten. Op de club is geen kennis van html etc aanwezig, dus zet ik liever niet de hele site "te grabbel" om geen risico in te bouwen dat dingen aangepast worden die niet aangepast mogen worden.

Ik weet dat je met Joomla/etomite bijvoorbeeld een heel cms systeem achter een site kunt zetten, maar het gaat mij puur om één pagina. Is hier een heel simpele oplossing voor, zonder heel systeem te installeren?

Alvast bedankt voor de reacties!

Voor dit soort dingen gebruik ik CushyCMS.
Je kan hiermee ook één pagina bewerkbaar maken, en het is gemakkelijk voor leken.

Voor dit soort dingen gebruik ik CushyCMS.
Je kan hiermee ook één pagina bewerkbaar maken, en het is gemakkelijk voor leken.

Ik heb het even geprobeerd en het werkt in ieder geval voor mij! Heel erg bedankt, ik kende het programma niet! Natuurlijk even afwachten hoe de "leken" hiermee omgaan, maar dat lijkt mij geen probleem op te leveren!

Dit kan ik bij volgende projecten ook gebruiken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan