1 PC vs 2 Kabel Modems

Status
Niet open voor verdere reacties.

PC-fre@k

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Misschien een rare vraag, maar ik beschik over 2 kabel internet verbindingen.

beiden Chello, beiden met een router en van beiden routers gaat er 1 kabel naar mijn PC. Zolang ik geen van beiden instel als netwerk kiest windows gewoon een actieve verbinding en daar internet ik dan mee. Heel soms gebeurt het dat FTP op modem 1 gaat, en HTTP op modem 2 :S Dan haal ik snelheiden van 370 KB! :D

Weet er nu iemand een programma of een andere oplossing om ALTIJD 2 modems tegelijk te gebruiken?

Alvast Bedankt

PS. Ik ben niet op zoek naar een hardware oplossing, dus daar kan je me niet mee helpen..

Je kunt in windows 2 netwerkkaarten binden (een bridge maken) de verbinding is dan over 2 kabels verdeelt als het goed is...

Zolang het geen internet verbinding is werkt dat wel ja, maar ik dacht dat dat niet werkt met 2 internet verbindingen (ik kan het wel doen, maar dan maar hij ze meteen GEEN internet verbinding meer)

Maar ik zal nog eens testen :)

Ik kan wel internetten, maar ze zijn niet gekoppeld, max download is nog steeds 190 KB...

Nog meer tips?

EDIT: Of zou het zo zijn dat HTTP en FTP nu op 1 zitten en iets anders op 2? Hoe kan ik dat eigenlijk zien?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan