1 persoon kan niet aangesproken worden bij de sims...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert-Jan K

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem bij de sims... 1 van mijn personages kan niet aangesproken worden, en nu is hij in slaap gevallen op de grond, en kan ik hem niet wekken, omdat niemand iets tegen hem kan zeggen... De enige oorzaak die ik me kan bedenken is dat ik 2 personen dezelfde naam heb gegeven... Kan dat het probleem zijn? of is het iets anders?

Robert-Jan

Welke sims?
Heb zelf ook al een aantal bugs meegemaakt in sims2 zoals een zwangere vrouw die in bad gaat liggen en waarna ik niets meer met haar kan:confused: ! Lijkt mij gewoon een bug, waar misschien nog patches voor uit komen maar dat is afwachten!!

Ja.. dat is een bug in the Sims. Dan is een bepaald personage geen kant meer op te bewegen.

Wat je ff moet doen is in het spel tegelijk ctrl-shift-c indrukken. Dan gaat het cheatvenster open... dan voer je als cheat "moveObjects on" in (zonder "). Dan kan je die persoon gewoon deleten. Of ze dan ook helemaal weg is weet ik niet, zou je moeten uitproberen.

Als je dat doet ben je alles van hem kwijt... incl zijn baan... alleen hij bestaat nog... dat vind ik een beetje zonde... iig heel erg bedankt... ik denk dat ik dit wel gewoon kan sluiten, ik heb niet veel antwoorden gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan