• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

1 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edjahh

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Hallo ik had even een vraagje zie het bestandje hier onder....

Hoe krijg het voor elkaar dat als ik een bepaalde printer in dat uitrol venster selecteer dat hij die andere gegevens meeneemt?!?!

alvast bedankt

Bijlagen

Zou je het bestand ook in 2003 formaat willen posten, dan kunnen meer mensen er wat mee.

Beste Edjahh ;)

Zie bestandje, kostprijs moet nog berekend worden.
Wat is de kostprijs van het papier.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Hi Danny,

Ik had exacte dezelfde formule als jij, maar die gaf #N/B omdat er met een ListBox gewerkt werd. Ik zie nu dat jij deze box hebt vervangen door een Validatie Lijst, wat ik eigenlijk ook van plan was, maar ik wilde eerst zien of het met een ListBox ook zou werken. Betekent dit dat je een waarde van een ListBox niet kunt gebruiken voor verdere berekeningen?

Hi Danny,

Ik had exacte dezelfde formule als jij, maar die gaf #N/B omdat er met een ListBox gewerkt werd. Ik zie nu dat jij deze box hebt vervangen door een Validatie Lijst, wat ik eigenlijk ook van plan was, maar ik wilde eerst zien of het met een ListBox ook zou werken. Betekent dit dat je een waarde van een ListBox niet kunt gebruiken voor verdere berekeningen?

Kan je eens een bestandje toevoegen met dit in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan