1 spel af en toe geen geluid vraag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrBob

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2013
Berichten
218
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe pc met windows 10 64bit. Alles werkt perfect. Alleen 1 spel ts2016 start heel vaak het geluid niet bij op ! Som de hele dag wel maar dan ineens weer een paar keer niet. Geluidskaart werkt verder goed. Zit vaak onlie muziek te luisteren en ook tijden het draaien van de simulatie software, dus de geluidskaart werkt. Wat kan ik doen om van ts2016 het geluid altijd te laten werken.
 
Game heb ik al helemaal opnieuw geïnstalleerd, geen verandering, blijf het ook raar vinden dat het bij alleen deze specifieke game is.
 
Als je naar de geluidsinstellingen in de game gaat dan? Bijv. het volume daar even wijzigen? Komt er dan geluid? En is het de originele versie, geen crack ofzo?
 
Spel is orgineel gekocht van Steam en met de geluidsinstellingen rommelen helpt niet. Heb ook geprobeerd om als administrator te starten en compatible met bijv windows 7. Rare is 1 dag doet ie het helemaal goed en de volgende dag een paar keer achter elkaar totaal een geluid. ook niet na opnieuw opstarten systeem.
 
De dagen dat hij het niet doet, doet de rest van je pc het dan wel? Zoals muziek afspelen enzo?
 
Ja dat had ik al gemeld luister veel online naar muziek, dus zelfs als ik zit te luisteren naar die muziek gebeurt het nogal eens dat Ts2016 gen geluid geeft.
 
Heeft de geluidskaart de laatste drivers? En zijn in windows update ook alle updates geïnstalleerd? Heb je realtek hd audio configuration ook geïnstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
that might happen some times, a restart of the game usually fixes it. Or a restart of your pc. if not you might need to do a verify or check your sound settings if you accidentally muted it
Dit staat op het steam forum
 
Laatst bewerkt:
Ja Ja JA is het antwoord, de rest werkt wel allemaal goed, dus Qua spellen en online streamen werkt alles alleen ts2016 niet, die legaal is gekocht op Steam. Toen ik win2007 werkte het altijd wel. Er zijn meer mensen die win10 hebbe, hebben er geen problemen mee. :confused: Maar toch bedankt voor je hulp. :thumb:
 
Dus wat is nu de precieze oplossing? Is wel handig voor mensen met hetzelfde probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan