1 Update wordt maar niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Ik heb misschien een vreemde vraag, maar ik zit in mijn maag met een belangrijke update voor Windows 7 die ook nog eens - 60 mb - groot is.

De naar van de desbetreffende update = "Internet Explorer 11 voor Windows 7 voorx64-systemen".

Ik zou geholpen met een doeltreffend antwoord.

Met dank, Marc

Eerst eens kijken welke versie je nu gebruikt.
Hier staat hoe je je versie achterhaalt. (Onder blijf up to date)

Goedemiddag,

Ik heb hier ook problemen mee gehad. Wat ik heb gedaan:
-elke versie van Internet Explorer verwijderen
-dan houd je de in jouw Windows versie de standaard geïnstalleerde Internet Explorer over
-ga dan naar configuratiescherm - >programma's en onderdelen
-ga dan naar Windows onderdelen inschakelen of uitschakelen (weet zo uit m'n hoofd even niet de exacte omschrijvingen)
-schakel hier Internet Explorer uit
-schakel de computer uit (niet kiezen voor herstarten maar echt uitschakelen)
-zet de computer weer aan, ga nu weer terug en schakel Internet Explorer weer in
-schakel de computer opnieuw uit
-zet de computer nu weer aan en voer nu de updaten uit
-als het goed is wordt de update nu wel uitgevoerd.

Tijdens het uitschakelen en opnieuw inschakelen kan het zijn dat je ziet dat de computer bewerkingen uitvoerd

Succes.

Gr.

Nossie

Bedankt beiden, maar vooral nossie voor zijn uitgebreide antwoord. Tot mijn verbazing zag ik dat IE in het geheel niet op mijn PC geinstalleerd was. Toen ik de - juiste - versie wilde installeren gaf hij de volgende fout weer - 9C 59 - . Maar hier moest ik mijn oudere versie van IE verwijderen, kon ik dus niet, want ik heb hem niet op de PC staan. Kon de updates die hierbij hoorden niet bij programma's onderdelen>>>Updates vinden.Zou onder de naam 'Microsoft Windows' staan.
Wat vind jullie hier van?

Ik denk dat je moet gaan werken met mijn lijstje en dan beginnen met het inschakelen van Internet Explorer. Je moet dan wel de originele cd/dvd of herstel partitie op je computer hebben.

Als IE dan geïnstalleerd/ingeschakeld is kan je ook de updaten uitvoeren.

Ik had een Nederlandse Windows 7 installatie met Internet Explorer 10 in het Engels. Dus ik had de Engelse IE10 verwijderd en wilde toen een Nederlandse IE11 installeren. Niet dus.... Met dezelfde foutmelding die jij ook opgeeft. Daarom besloot ik alle versies er af te halen en uit te schakelen en daarna weer 'schoon' te installeren en toen kon ik wel updaten naar IE11.

Dit zijn soms echt van die dingen dat je je computer wel door het raam kan gooien ;)

Maar goed, bij mij in het uiteindelijk gelukt. Hoop dat het jou ook lukt.

Mvrgr.

Nossie

Ik denk dat je moet gaan werken met mijn lijstje en dan beginnen met het inschakelen van Internet Explorer.
Misschien handig erbij te vermelden waar de persoon het kan inschakelen. :)

Start > Configuratiescherm > programma's en onderdelen > in het linkergedeelte "Windows onderdelen in of uitschakelen", even wacht en een vinkje bij "Internet explorer" zetten. Mogelijk is de dvd niet nodig, maar hou deze eventueel in de buurt. Er wordt wel een herstart gevraagd, nadat de installatie klaar is.

Is idd handig om dat er even bij te zetten.... Dank je wel Crash

Goedemorgen laagvlieger,

Al gelukt met het updaten van Internet Explorer?

Gr.

Nossie

Het ziet er naar uit dat IE goed is geinstalleerd. Bij Services heb ik de bups maar op standaard gezet. Bleek te helpen. Het nadeel is natuurlijk dat de oude instellingen tav andere programma's in het gedrang kunnen komen, maar daar heb ik tot nu toe niets van gemerkt.
Heb de *inderdaad, moet je op letten, juiste taal genomen!

Bedankt voor jullie hulp!

Marc

Mooi ;)
Klik nog ff op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Fijn dat je de updaten nu met succes hebt kunnen doen.

Wat betreft de services, daar kan ik geen antwoord op geven.

Misschien gewoon zo laten en bij foutmeldingen de bij behorende service aanpassen.

Gr.
Nossie

Klik nog ff op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]
Kan nog makkelijker nu, door op het kruis icoontje te klikken onder de avatar. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan