1 werkblad 2 pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2008
Berichten
2
Hoi,

Ik ben absoluut geen held in dit soort dingen, ik knutsel van alles in elkaar mbv google ed.hier kon ik niets over vinden vandaar mijn vraag hier.

Ik heb een factuur via calc, 1 blad maar als ik hem ga uitprinten dan print ie er 2 uit 1 maal de factuur en de andere een leeg blad.
Het heeft vast iets met marges te maken denk ik, kom er niet meer uit. Heeft iemand de oplossing?

mvg,

Marco
 
Dus hij print een blanco blad uit?

Edit: als dit zo is wat is er dan erg aan?
 
Laatst bewerkt:
Afdrukken van teveel pagina's

Ik denk dat je geen Afdrukbereik hebt gedefinieerd.

Ik kan me niet voorstellen dat je factuur het gehele blad bedekt.

Definieer een naam voor het afdrukbereik.
In dit geval zou je kunnen kiezen voor de naam Factuur

Kies Invoegen > Namen > Definieren

Het dialoogvenster Namen definieren opent.

Type in de het vak Naam Factuur
Selecteer vervolgens het gehele gebied van de factuur in het blad door op het knopje bij Toegewezen aan te drukken en vervolgens het betreffende gebied te kiezen (eventueel met extra lege cellen er naast)

Druk na het selecteren van het gebied op de knop Meer en selecteer Afdrukbereik.

Kijk of het nu beter gaat.

Kijk ook even of de optie Alleen geselecteerde bladen afdrukken is geselecteerd onder Bestand > Afdrukken > knop Overige OF
Extra > Opties > OpenOffice.org Calc > Afdrukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan