10 GB kwijt!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daxter T

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2005
Berichten
17
hallo,

ik heb al een tijdje een probleem ik heb een partitie van 40 GB op een 80 GB schijf.

die partitie van 40 GB staan bestanden op (20GB) en als ik op eigenschappen van partitie klik heb ik volgens XP 10 GB vrije ruimte.

ik ben er wel achtergekomen dat ik een verborgen map heb (weet overigens niet meer hoe ik bij die map kan komen) Maar die heet SystemInformation en daar zit de missende 10GB (deze blijft ook 10 GB wordt niet groter of kleiner) in.

iemand suggesties hoe ik die 10 GB terug krijg?

Alvast bedankt
 
Schakel systeemherstel eens uit en weer in en je zult zien dat je weer een hoop vrije ruimte extra hebt.

Start-config.scherm-systeem-systeemherstel. Plaats het vinkje en sla op, verwijder het vinkje en sla op. Ga via mijn computer naar je betreffende schijf en kies voor schijfopruimen (dit kan wel even duren, gooit nl enige gigs aan gecomp.bestanden weg)
 
zou je systeem herstel gebruiken , maak dan een goed herstelpunt en ga dan naar schijfopruiming via systeemwerkset klik op ok en in het volgende scherm kies je voor tabblad meer optie`s en kies voor de onderste optie :eek:pruimen.
Het systeem maakt automatisch ook herstel punten aan die een hoop ruimte innemen , die verdwijnen nu dus .

Roby
 
ik had geen systeemherstel aanstaan voor die partitie, maar heb wel gedaan wat jullie hebben neergezet. maar evengoed mis ik nog precies 10GB.

nog meer suggesties?
 
heoveel ruimte heb je ingesteld voor systeemherstel?
 
ik heb alleen mijn C: schijf ingesteld op systeemherstel. deze tot max 1008MB. de E: (partitie) schijf waar het om gaat heb ik systeemherstel uitgezet!
 
bedankt voor de link maar ik heb geen norton (welk programma dan ook) op mijn pc staan.

maar ben nog steeds mijn 10 GB kwijt :(
 
en een programma zoals kaaza of zo? De zogenaamde incompletes kunnen ook nogal fors oplopen.
 
ik denk het niet want die laat ik downloaden op een andere partitie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan