Zowat 10 jaar geleden , 2001 A 2002 installeerde ik XP op zelf samengestelde pc.
Ontkrachtig bij deze dat computer hard of software wegwerpartikelen zouden zijn.
Effe eerlijk , scannen met nod32 plus op pc actief werken -> neen of te slakkentraag !
Voor het overige prima om ermee te werken en 10 jarige windows supersnel , nog altijd.
Voor alle duidelijkheid :
- Windows xp werd nooit opnieuw geinstalleerd , servicepacken uiteraard wel.
- Maandelijks werd windows xp mooi opgekuisd en het verschil was duidelijk merkbaar
Het onderhoud en opkuisen van windows xp aan de hand van een zelf smengestelde
procedure , bestaande uit enkele software dewelke dus alles automatisch deden , zoals
_ Tune Up_ _Cc cleaner_ en andere , maar ook diverse files dewelke manueel diende
verwijderd te worden
Samengevat zo'n 15min per maand om 10 jaar te genieten van een snellle pc.
EIndelijk mijn vraag , sorry !
Kan men windows 7 ook 10 jaar lang supersnel gebruiken middels opkuisen en onderhoud ?
Zo ja ! Please ne link om te bevestigen
Ontkrachtig bij deze dat computer hard of software wegwerpartikelen zouden zijn.
Effe eerlijk , scannen met nod32 plus op pc actief werken -> neen of te slakkentraag !
Voor het overige prima om ermee te werken en 10 jarige windows supersnel , nog altijd.
Voor alle duidelijkheid :
- Windows xp werd nooit opnieuw geinstalleerd , servicepacken uiteraard wel.
- Maandelijks werd windows xp mooi opgekuisd en het verschil was duidelijk merkbaar
Het onderhoud en opkuisen van windows xp aan de hand van een zelf smengestelde
procedure , bestaande uit enkele software dewelke dus alles automatisch deden , zoals
_ Tune Up_ _Cc cleaner_ en andere , maar ook diverse files dewelke manueel diende
verwijderd te worden
Samengevat zo'n 15min per maand om 10 jaar te genieten van een snellle pc.
EIndelijk mijn vraag , sorry !
Kan men windows 7 ook 10 jaar lang supersnel gebruiken middels opkuisen en onderhoud ?
Zo ja ! Please ne link om te bevestigen