10% van wat ze bieden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Porcupine

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2005
Ik heb een internetabonnement van 20 mb. Ik haal slechts 1,75 mb. Begrijp ik iets niet of is er iets goed mis?

Je mag de cijfers op papier nooit vergelijken met de cijfers in de praktijk. Cijfers op papier geven altijd de optimale condities weer en die zijn praktisch onmogelijk te behalen. Bedoel je 20mbps? want dat is wel veel volgens mij. Een gewoon standaard abbonnement ligt tussen 4 en 8

is het niet zo dat mbps in internet dinges staat voor megabit, dat daar dus mee gesjoemold word, wat betekend dat je dus die 20 moet delen door 8 om op je daadwerkelijke hoeveelheid uit te komen en dat dat rond je 1,75 ligt?:rolleyes:

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Wordt toch helemaal niet mee gesjoemeld, wordt toch duidelijk opgegeven, mbps, geen mBps, b staat voor bit en B voor byte.

Lees er hier iets meer over.

Overigens wordt dit altijd opgegeven bij een internetverbinding, kun je het tenminste vergelijken.

Dan is het dus megabit.. volgens mij rekenen ze altijd in megabits..
@lange pier:
Ja dat vind ik inderdaad wel erg duidelijk..:confused:
ik noem het sjoemelen..:(

Van de downloadsnelheid moet minimaal 80% gehaald worden bij de klant. Anders moeten de provider ervoor zorgen dat dat weer in orde komt. Natuurlijk hangt je snelheid altijd ook af van hoeveel mensen in je omgeving er kabel-internet hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan