Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door wiltop
regelmatig na opstartren van windows xp , geeft mijn pc 100 % cpu gebruik aan. (speedupmypc)
dan gaat er ook niet veel meer
kan ik oplossen tijdelijk door run crash recovery te draaien.
hoe kom ik achter de oorzaak ?
,Geplaatst door JeroenE
Onlangs nog een schijfopruiming en defragmentatie gedaan?
Geplaatst door buffy
Kijk eens in Taakbeheer (Ctrl+Alt+Del) > Processen welke processen dan zo veel CPU gebruiken.
Geplaatst door wiltop
heb ik gedaan , hoe zie ik wie cpu gebruikt , toch niet mem use ?
Geplaatst door killermenace
staat er tussen je processen ook een dnetc.exe?
Geplaatst door m@rio
Maar wat gebruikt nu 100% van je cpu?
Geplaatst door wiltop
nu ja , daar probeer ik nu achter te komen
met mem use , geeft die alleen aan hoeveel mem die gebruikt , niet de cpu cycles
Geplaatst door buffy
Bij tabblad Processen zie je alle processen. In de kolommen CPU en Geheugengebruik kun je precies zien wat de grootverbruikers zijn (resp. in procenten en in KB's).
Geplaatst door buffy
"mem use"?
Je kunt toch gewoon bij Taakbeheer > Processen kijken?
Geplaatst door wiltop
heb ik gedaan , maar de mem u (memory use) , geeft toch niet aan de 100 %
als ik bv internet explorer kill , de grootste gebruiker , ben ik mijn desktop kwijt.
Geplaatst door James007
Buffy, is er geen spyware die dit kan veroorzaken?
Of een virus?
Geplaatst door James007
Buffy, is er geen spyware die dit kan veroorzaken?
Of een virus?
@Wiltop: als je nu in veilige modus opstart, dan kan je toch al eens kijken of het aan Windows zelf ligt of aan iets anders.
James![]()
Geplaatst door James007
Laten we even hernemen:
Als je je pc opstart en je op het bureaublad aankomt, loopt na een tijdje alles vast. Bij CPU-usage wordt 100% aangegeven. Juist?
Als je in veilige modus opstart en je komt op het bureaublad, loopt dan na een tijd ook weer alles vast?
James![]()
Geplaatst door wiltop
ja , net weer geprobeerd cpu gebruik loopt snel op 83 92 95 100 % , ik had alleen msn opgestart.
in veilige modus had ik nog niet geprobeerd , zal ik doen
met contrl shift R kan ik die run crash revovery opstarten , dan is alles normaal
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.