Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hallo,
Mja als voorbeeld heb ik 565,76 minuten dit als ingave dan zou ik moeten een komma getal krijgen maar in 60 delig stelsel.
=CONVERTEREN(A1;"mn";"hr")
De opmaak op standaard of getal, en niet op tijd.het getal dat omgezet moet worden in 60 delig stelsel moet ook een komma getal zijn.
Alvast bedankt voor de hulp!
Als je een komma gebruikt, dan werk je met het tiendelig talstelsel !Mja als voorbeeld heb ik 565,76 minuten dit als ingave dan zou ik moeten een komma getal krijgen maar in 60 delig stelsel.
En dan kan ik dat in excel bestand zetten om deze om te zetten naar dagen, uren en minuten.
het getal dat omgezet moet worden in 60 delig stelsel moet ook een komma getal zijn. .
Waar staat die ,76 voor in 'kloktijd'? Is dat 1 uur en 16 minuten? Of is het 45 minuten?Hallo,
Mja als voorbeeld heb ik 565,76 minuten dit als ingave dan zou ik moeten een komma getal krijgen maar in 60 delig stelsel.
Met in A1 die 565,76 minuten.Code:=CONVERTEREN(A1;"mn";"hr")
De opmaak op standaard of getal, en niet op tijd.
Maar je kan ook gewoon =A1/60 doen.
Ik dubbelklik in jouw bestandje op de cel met de formule waar #NAAM? in stond, en het werkt goed.
Ik krijg 1,5 als uitkomst Gotty.
???????
Heb je de Engelse versie, wordt het volgens mij =CONVERT()
Ik vind dit zeer vindingrijk Gotty. :thumb::thumb:
Kijk daar ben ik dan weer jaloers op hoe je dat filmpje maakt.
Echt héél gaaf.
Terugkomen op de vraag:
Heb je Analysis ToolPack geïnstalleerd?
Klik op Invoegtoepassingen in het menu Extra.
Schakel in de lijst Beschikbare invoegtoepassingen het selectievakje Analysis ToolPak in en klik op OK.
Volg indien nodig de aanwijzingen op in het installatieprogramma
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.