Naam wordt automatisch veranderd.

Het is zelfs ook zo. Als ik een aflevering kopieer of sleep/verplaats naar een nieuwe map dan verandert de naam dus jneens. Dus dan staat er 1 aflevering in de nieuwe map met dus een foute naam. Ik weet dan welke aflevering dit is dus verander de naam in High castle aflevering 1 bijv.
Wat er dan gebeurt is dat er ineens 2 afleveringen staan, een met de veranderde naam en 1 met de foute naam. Als ik dan de aflevering met de foute naam verwijder dan kan ik de aflevering met de nieuwe naam niet afspelen en komt de melding bestand kan niet worden gevonden.

Kun je een schermafbeelding maken?
Staan extensies aan, gebruik je korte bestandsnamen, zonder bijzondere tekens?
Moet wel een ander proces zijn op de achtergrond, Onedrive, Dropbox, ??

Extensies staan altijd uit, ik gebruik altijd de originele namen en het gaat bijna altijd goed. 1 keer op de 75 ofzo heb ik dit. Geen dropbox en/of onedrive die actief zijn. Een scherm afbeelding heb ik in het begin al gezet.

99% zeker draait er nog ergens een stukje software dat de namen van videobestanden aanpast.

Of wacht. Het kan ook nog zijn dat je in een aantal mappen de weergave op video hebt gezet. Dan zie je niet de bestandsnaam, maar de naam van de serie. Verplaats je de boel naar een map zonder die instelling dan zie je enkel de bestandsnaam.

Terug
Bovenaan Onderaan