1000GB ruimte....waar blijft Google dan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hoi luitjes,

Ik was al blij met de 2 GB die je bij Gmail hebt maar Mailnation bied 1000GB!!??
Iemand bekend met Mailnation?
Het stond in de Computer Idee.

www.mailnation.net

Heb even gekeken en gelezen, maar wanneer je niet in de VS of Canada woont, kan je hier GEEN gratis account krijgen.
Je kunt er 1 aanmaken, maar die wordt binnen 24 uur gedelete.

Allemaal prachtig natuurlijk, maar waar gaat de doorsnee gebruiker zoveel online opslag voor gebruiken? Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat de hoger naar opslagruimte zo groot wordt dat dergelijke omvang in in de toekomst heel normaal is, maar toch... 2Gb lijkt me voor het moment toch al heel behoorlijk.

Bovendien... mensen met de behoefte altijd en overal te kunnen beschikken over al hun documeten zijn dan naar mijn bescheiden menig toch beter af met een VPN. Want... zeg nou zelf... je moet het natuurlijk wel aandurven om allerlei vertrouwelijke (?) bestanden zomaar op een internetserver te zetten van een of ander extern bedrijf.
Die zullen uiteraard om het hardst roepen dat je data veilig is, maar toch...

Laatst bewerkt:
Hey, heb ik niet goed opgelet dan:o

Houden we het gewoon op Gmail:p

@madmuppet....ik zou ook niet weten wat ik met 1000 GB moet maar het viel me gewoon op.
Even een mailtje naar Computer Idee dat het niet geld als je buiten VS of Canada woont....zetten er weer niet bij!

Laatst bewerkt:
A.J. zei:
Heb even gekeken en gelezen, maar wanneer je niet in de VS of Canada woont, kan je hier GEEN gratis account krijgen.
Je kunt er 1 aanmaken, maar die wordt binnen 24 uur gedelete.

A.J. Waar zie je dat staan precies?
Ik zie het even niet?

Zodra je je aanmeldt, staat dat erbij.
Ik heb me aangemeld en binnen 24uur was mijn account inderdaad gewist.

kan je je niet gwoon aanmelden en invullen dat je en de vs woont dan ??

Inderdaad,en in Computer Idee stond een adres wat je kon opgeven maar dat is natuurlijk allang achterhaalt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan