1000x op een dag

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
de waarschuwing van nothon int. sec. begint me aardig
de keel uit te hangen terwijl ik bijna altijd moet blokkeren blijft de waarschuwing steeds maar verschijnen dat er een extern systeem toegang probeert te verkrijgen tot mijn pc hoe zet ik hem zo dat die waarschuwing buiten beeld blijft het is echt niet meer normaal hoevaak achter elkaar dit soms gebeurt. heeft iemand een goede raad voor mij?:p

weet je welk programma dit is dan?
welke norton versie heb je?
klik eens op de firewall en dan configueren en dan firewall op welk firewall nivo deze staat.

Laatst bewerkt:
1000x

northon 2003 en ik zou het niet weten de waarschuwing heeft t over een extern systeem?:confused:

Welkom op Helpmij.:)

1.Wordt er ook een IP-adres gegeven bij de waarschuwing?
2.Is het een melding dat een bepaalt iets toegang tot het internet wil?
Is het het eerste, krigj je dan steeds dezelfde IP-adres?
Is het de tweede, geef je dan wel een vinkje(aktie altijd uitvoeren), als je wil blokkeren?

kijk ook eens bij rechter muisknop deze computer en daneigenschappen>verbindingen van buitenaf >hulp op afstand,staat daar een vinkje?

1000x

ja ip adres en nee geen hulp op afstand:confused:

varieeerende ip s soms dezelfde maar route tracer springt ook niet aan

normaal zou route tracer aanspringen maar is nu niet zo

1000x

ik kom er net achter schuifregelaar is in t midden maar is niet verschuifbaar er staat bij ''aangepast nivo''

Bij mij gaat er alleen een uitroeptekentje knipperen op het bolletje van NIS. Verder geen meldingen (ook NIS 2003), Loop je instellingen eens na. Zet de alert tracker eens uit (Opties Internet security tabblad algemeen).

1000x toeval

ik hhad bij firewall - config.-aangep.nivo.het selectievlak
WAARSCHUWINGEN VOOR TOEGANGSTOEZICHT INSCHAKELEN aangevinkt staan na dit uit te zetten heb ik rust toch bedankt mensen van harte ik hoop dat iemand hier nog iets aan heeft!:D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan