10GHZ Processor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kun je dan uitrekenen wat de max snelheid in GHz is? (geen verstand van btw :P)

Hoe kun je dan uitrekenen wat de max snelheid in GHz is? (geen verstand van btw :P)

ik weet niet eens of er wel een max is... maar het gaat erom dat je mobo de snelheid moet kunnen supporten en de rest van je hardware... de belangrijkste factor die de snelheid van processoren tegenhoud is warmte...

ik weet niet eens of er wel een max is... maar het gaat erom dat je mobo de snelheid moet kunnen supporten en de rest van je hardware... de belangrijkste factor die de snelheid van processoren tegenhoud is warmte...

ik bedoel meer van, als er staat dat het bijv. 4x 2000 is, wat is dan het max (zonder overclocken)

ik bedoel meer van, als er staat dat het bijv. 4x 2000 is, wat is dan het max (zonder overclocken)

4x2000 is een Quad core (AMD of Intel) met een snelheid van 2 ghz. Dat werkt natuurlijk sneller omdat je 4 cores hebt maar het is niet zo dat je dan een snelheid haalt van 8 ghz want je hebt geen 4 processoren van 2 ghz. Je processor kan meer dingen tegelijk omdat hij vier cores heeft. Die site had het wel 4x gedaan en dat is best wel ernstig als je een computer winkel hebt natuurlijk. Ik zou me pc er niet kopen want die mensen weten dus duidelijk niet waar ze mee bezig zijn!

Dus antwoord op je vraag.. de max van die processor is 2Ghz! :D

anders kijk je even op wikipedia.. :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan