1121.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

MAX232

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
532
Dag Dames en Heren,

op een laptop van een kennis van mij zit een programmaatje dat zich meestart met de explorer of de verkenner. Het staat niet in het startup menu in msconfig, het is niet te vinden in de 'run' en 'runonce' sleutels in het register en Adaware 6.181 (laatste build zo ongeveer) kan het niet vinden. Wat het doet is het volgende:

Het wordt meegestart met windows, zodra windows desktop is opgebouwd komt de volgende melding:

Error 1121.exe
Het programma kan CCREGMON.dll niet laden.

Nu ben ik er wel achter dat 'ccregmon.dll' van Norton Antivirus is, Norton staat er inderdaad op maar functioneerd prima. De reden dat ik denk dat het niet van Norton zelf komt is dat het programma dat verantwoordelijk is voor deze error;

A. 1121.exe aanmaakt in de TEMP directory
B. als 1121.exe al bestaat maakt het bijv. 1123.exe aan dat uiteraard dezelfde foutmelding geeft.
C. ccRegMon.dll staat gewoon in de Norton shared directory en is dus gewoon aanwezig.

Weet iemand hoe het programma dat dus deze temp programmaatjes aanmaakt heet en/of verwijderd kan worden. De melding begint te irriteren.

Voor zover ik heb kunnen achterhalen zijn er geen rare dingen meer op de laptop aanwezig. Alleen valide veel voorkomende programma's. Met regCleaner en AdWare is de laptop al opgeschoond. Beide programma's kunnen niets meer vinden dat verwijderd zou moeten worden.

Bijv. hartelijk dank,
 
N.a.v "als 1121.exe al bestaat maakt het bijv. 1123.exe aan dat uiteraard dezelfde foutmelding geeft" is het hoogstwaarschijnlijk een virus en is norton daardoor beschadigd geraakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan