..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aukesss

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2001
heb mijn Adaware software een update gegeven en nu is het opgelost volgens mij. Wordt niet meer doorgelinkt gelukkig. Wie verzint die onzin zeg!!

Zo gaat lekker. sorry voor deze post, maar ik wilde reageren op die hieronder. Ik kan em niet verwijderen, maar dat kan natuurlijk wel.

Sorry.

Geplaatst door Aukesss
Zo gaat lekker. sorry voor deze post, maar ik wilde reageren op die hieronder. Ik kan em niet verwijderen, maar dat kan natuurlijk wel.

Sorry.

In je eerste post van dezer thread op "aanpassen" klikken. Dan links boven aan het vakje "Verwijderen" aan vinken en dan op de button daarachter klikken.

Olav

Re: Re: ..

Geplaatst door Olav

In je eerste post van dezer thread op "aanpassen" klikken. Dan links boven aan het vakje "Verwijderen" aan vinken en dan op de button daarachter klikken.

Olav

gaat niet meer, verwijderen kan alleen door mods, je moet hen gewoon ff attenderen.

Ik ben ingelogd, maar krijg dit bericht:

Je bent niet ingelogd of hebt geen rechten, dit kan komen door de volgende oorzaken:
Je bent niet ingelogd vul het formulier onderin de pagina in en probeer opnieuw.
Je hebt geen toegang tot de pagina die je probeerd te bereiken. Probeer je iemand anders zijn vraag/antwoord te veranderen of administratieve handelingen te doen? Kijk wat je wel en niet mag in de Sectie Regels.
Als je een vraag probeert te plaatsen, dan kan het zijn dat dit is uitgzet of je account nog niet is geactiveerd

**inmiddels gemeld bij de beheerder***

Je kan je eigen bericht verwijderen zolang het niet door anderen bekeken is. reden hiervoor is dat als een vraag opgelost was dat mensen hun vraag gingen verwijderen.

Nu moet 1 van de mods hem weg halen.........(beheerder)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan