125 mb internet, en download maar 4,8 mb/s

Status
Niet open voor verdere reacties.

OuweDorper

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2009
Berichten
6
Hallo,

Voor heen downloaden in met Utorrent met ongeveer 2.5 mb/s en had toen 20 mb internet van ziggo all in one.
Nu hebben we all in one extra gekregen dat is 125 mb internet, maar nu download ik bij utorrent maar met 4,8 mb/s terwijl je zou zeggen dat je ongeveer met 18mb/s zou moeten kunnen downloaden (125/8)
Nu zijn er natuurlijk mensen in me straat die ook ziggo hebben en die dus want van de bandbreete in beslag nemen, maar 4,8mb/s is toch wel heel weinig.

Ps ik heb mijn poorten voor utorrent open staan.

Mvg OuweDorper
 
Denk jij dat ali uit Turkye, Juan uit spanje en Knwanwu uit Nigeria waarvan jij je torrent download ook allemaal 125Mbit hebben liggen? Ik denk van niet.

Het zou ook nog zo kunnen zijn dat Hernadez uit de Andes zijn upload limiet in zijn Utorrent heeft gezet op max 4Kb/seconde en dan wordt die 18MB per seconde wel heel moeilijk.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, het gaat niet alleen om jou download snelheid maar ook om hoe snel het bestand geupload wordt naar jou toe. Kortom gezged ben jij afhankelijk van de snelheid waarmee het bestand wordt geupload en daar heb je geen invloed op !
 
download

het testen vna je internet op een download kun je beste doen met newsgroepen
aan gezien je over torents begint
als jou was kun je nog 2 dingen doen internet snelhieds test op
http://speedtest.net
of ff wat ik daarnet al zij newsgroepen downloaden
om dit te test zou wel gebruiken van pay server
utorrent heb je afhankelijk van tig zaken
wat voor internet heeft de andere kant liggen
hoeveel mensen seederen
hoeveel mensen leecher er
heb je poorten wel open staan
maak je verbinding met een firwewall
heb programma geinstaleerd tewijl je fw of viruscanner aan stond
dat zijn alle factoren die er mee te maken kunnen hebben ivm met de lagen snelheid op utorent
 
Mocht je interesse hebben in het gebruik van Usenet/Nieuwsgroepen dan raad ik je Spotnet aan. Ideaal voor beginners maar ik gebruik het zelf ook regelmatig.
Ik haal mijn volle 120 MB met Usenet.
 
raymon

wat voor snelheid is dat ongeveel in mb/p seconde
trouwens nog gecondeleerd namens mijn
 
Ja, dat kan je toch niet bepalen met peer-to-peer ? Al wil je je volle snelheid gebruiken, gebruik je je usenet account die je gratis kan gebruiken van ziggo, je email adres als inlognaam en wachtwoord van je emailadres als wachtwoord. En trouwens haal je met 120mb internet 120mb/s, wat me sterk lijkt want ik vind 800kb/s al veel als ik download via nieuwsgroepen.
 
@lord,

Als je een goeie Newsserver gebruikt zoals ik XLNED gebruik met het Gold pakket haal je gewoon 120 Mb/s hoor. Ziggo en dergelijke halen dat inderdaad niet met hun Newsserver !
 
newsgroepen

ik heb hier een 60 mbitlijn liggen van upc
maak gebruik van payserver van eweka
7,50 per 30 dagen
maak gebruik van ftd en newsleecher 3,9 final
contectsie die maak is ook nog eens op
ssl connectsie
schijnt bij mijn veel beter te werken
wel op gelet op oudere posten
op de snellheid in meeste gevalleen is dat wel niet aan de orde bij mijn
ik haal een gemidddelde van 5,5 tot 6 mb per seconde
dus heb ik hier niks te klaggen
er zit een reken forumulle achter om te weten wat je kunt halen
zou niet gek op kijken b ij 120mbitlijn snel heid gehaald wordt van 12 mb per sencode
 
Nadeel van Eweka is dat ze niet hoger gaan dan 50 Mb en 8 connecties.
Nu maar weer even wachten op topic starter voordat wij aan de haal gaan met zijn topic.
 
Graag back ontopic, zoals eerder verzocht is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan