127.0.0.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanna

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
966
Hoe kun je 127.0.0.0 ook alweer verwijderen, die er door kazaa opkomt.

Bedankt alvast Sol
 
Waarop komt? In kazaa of op je pc? Ik snap er nog niet veel van, is er weer een nieuwe worm of iets?
 
Niet om mooie dromen in de war te schoppen maar dit adres is gewoon het eigen adres vd pc.

Dit adres heeft iedereen als machine naam en adres.
Het is gewoon het adres voor de local host.

Heeft toch echt niks met kazaa te maken dacht ik zo.

Wees gerust het kan geen enkel kwaad.

grtjs jjw
 
tje, is een beetje verkeerd geformuleerd, maar in het verleden had ik eens iets op de pc, waardoor hij steeds zichzelf zocht als ik naat internet wilde, dus hij zocht steeds 127.0.0.0 , loop of zoiets. dat werd toen veroorzaakt door Kazaa.
Ik moest toen in een of ander edit ?????? alles weghalen behalve 127.0.0.0 of zoiets, ik weet niet meer hoe het precies was.
Misschien snapt iemand wat ik nu bedoel.
Groetjes Sol
 
Geplaatst door hanna
tje, is een beetje verkeerd geformuleerd, maar in het verleden had ik eens iets op de pc, waardoor hij steeds zichzelf zocht als ik naat internet wilde, dus hij zocht steeds 127.0.0.0 , loop of zoiets. dat werd toen veroorzaakt door Kazaa.
Ik moest toen in een of ander edit ?????? alles weghalen behalve 127.0.0.0 of zoiets, ik weet niet meer hoe het precies was.
Misschien snapt iemand wat ik nu bedoel.
Groetjes Sol

Helemaal begrijp ik het nog niet, maar ik denk dat het iets met je host files te maken heeft. Halverwege deze site staat daar één en ander over: http://www.andreasroom.com/HowTo/kazaalite.aspx
Misschien is dat wat je bedoelt?
 
Heb je het trouwens over de 'gewone' Kazaa of over KazaaLite (aka K-Lite)? Wil je van de rommel af die de gewone Kazaa met zich meebrengt, dan kun je het beste het volgende doen:
1. Kazaa verwijderen;
2. Spyware verwijderen m.b.v. Ad-Aware en/of Spybot -Search & Destroy en eventueel ook met HijackThis;
3. K-Lite K++ installeren: dezelfde mogelijkheden maar geen spyware. Downloadlinks: http://download.freeweb-hosting.com/
 
Tja je zat wel een eind in de richting, maar dat was het ook niet helemaal.

Het gaat hierom, dat de pc prima pingt naar zichzelf maar voor de rest niet, ik hewb de hele middag bijna met chello aan de pc gezeten die zeggen dat ze zien dat ik probeer op internet te komen maar het lukt niet, ze kunnen zien dat het modem het doet, maar snappen niet dat ik niet intenet op kan ( een kennis van mij dan, niet ik) met route print gekeken, maar daar ziet alles er gewoon uit, toen raden ze aan alles maar opnieuw te installeren, dus gedaan, c: geformateerd en xp er opnieuw opgezet, toen weer exakt hetzelfde probleem, kan internet niet op komen, een kale pc er staat alleen xp op verder niets.
De zoveelste persoon van chello, zei op een gegeven moment 127.0.0.0 moet je eraf gooien dat is de oorzaak (was ik het niet mee eens dus) een ander zei toen, komt door Kazaa, kazaalite heeft er inderdaad opgezeten, maar de schijf is geformateerd, of er zou nog iets op de 2e schijf moeten zitten, maar kan mij bijna niet voorstellen is gescand met norton en adware.

Ik snap er dus geen fluit meer van dat de pc internet niet meer op kan.

Sol.
 
Ga naar start->uitvoeren. type in de witte balk cmd en geef een enter.
Je komt nu in een dos box type daar ipconfig en geef een enter.
Even wachten en dan geef je hier even door wat je ip adres is en je gateway.
Ik denk dat we dan wel iets verder komen.
 
Dat kan ik nu niet doen ik ben weer thuis, ga morgen weer naar die persoon toe en wil vanavond proberen uit te vogelen wat er mis is.
het hele rijtje van ipconfig heb ik vanmiddag gedaan, release, renew, route -f, route print.
komplete netwerk eruit gegooid en weer opnieuw opgestart steeds tussendoor.
Toen ik xp installeerde kon je het probleem al zien aan het einde van de installatie zoekt hij verbinding met het internet, maar kon het toen al niet vinden.

Als je nog goede raad hebt graag!! Sol.
 
firewal in xp uitzetten.
 
die was al uit, ik heb alleen maar xp geinstalleerd zonder wat anders, omdat internet het eerst moet doen.
Sol
 
Ja maar ik bedoel de firewal die standaard in xp zit.
 
Geplaatst door puppie
Ja maar ik bedoel de firewal die standaard in xp zit.

dat bedoel ik ook!!!
die was al uit, ik heb alleen maar xp geinstalleerd zonder wat anders, omdat internet het eerst moet doen
 
Welke internet verbing is er aanwezig, adsl,kabel, telefoonlijn. En van Wie
 
nee, want dat is niet de oorzaak, ik heb zelfs een nieuw ipadres gehad vanmiddag van chello, en toen deed hij het nog niet.
 
Modem al eens van het stroom gehad?

Zo te horen ligt klaarblijkelijk niet aan jouw pc gezien het feit dat je al opnieuw geinstalleerd hebt etc.

Wat wel nog kan zijn is dat je netwerkkaart of kabel niet geheel fris meer is. Probeer eens een andere
 
Ja, modem heb ik al diverse keren gereset, netwerk kaart heb ik getest, als ik er naar ping gaat dat prima, alleen de kabel daar heb ik niet aan gedacht zou ik nog eens kunnen proberen, maar veder weet ik het echt niet meer voor mijn gevoel ligt het toch bij chello.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan