12move mailserver niet te bereiken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Hoi,

Ik was gisteren op de p.c. (PII-win 98se) van mijn zus de e-mail account aan 't instellen in outlook express.
Gewoon de wizzard gebruikt met de gegevens voor het account, dus gebruikersnaam, wachtwoord, mailserver enz. enz. ingevuld. Ook met de aanwijzingen op de 12move site voor het instellen van een e-mail account. Maar het lukt niet om de e-mail in outlookexpress op te halen, hij geeft iederkeer weer het window met gebruikersnaam en wachtwoord, alsof deze niet goed zouden zijn. Maar als ik naar de site van 12move ga en daar inlog op webmail met precies dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gaat het wel.

Ik heb dit op meerdere computers geprobeerd en steeds de zelfde fout. Het lijkt mij dat het niet aan outlook-express ligt maar misschien heeft iemand hier een idee of tip??

b.v.d.

HAMMAR

Hey !!!

Eindelijk een YES fan ......

(virtual drummer? vertel er eens meer van ?)

Is je probleem al opgelost ?

P.s. je kan 12move ALLEEN gebruiken via een inbelverbinding.
Via ADSL wordt ie geweigerd (foutmelding)

Groet, rene

Tales from topographic oceans ....

Nee, deze vraag is niet opgelost maar dat kan ook niet als je klant bij 12Move bent;)

Zij geven doodleuk het advies om je virusscanner en firewall uit te zetten bij het ophalen van e-mail:confused:

Ja, YESfan, da's duidelijk. Kijk eens op www.yestalk.org, daar staat een versie van starship trooper gemaakt door de forumleden en ik speel de drums.

HAMMAR

tissss

De firewall kan je wel ff disabelen om te kijken of je dan mail krijgt.
Als je geen trojan-horse hebt.....

Met NAV kan je een emailbeveiliging configureren.
werkt bij mij perfect.

Goed advies......NOT.

Op YEStalk ga ik ff kijken.

suc6, rene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan