1394 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

scarab3905

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2007
hallo,

heb gisteren bij mijn vrienin windows XP home (legaal) erop gezet.
dat is allemaal goed verlopen, maar ze komt het internet niet meer op!!!

er staat bij de netwerkverbindingen alleen maar een 1394-verbinding
Verbonden, met firewall
1394-netwerkkaart

hij ziet hem wel, wat als ik zoek (weet niet precies waar) zie ik geen geel uitroeptekentje/vraagtekentje ervoor staan.

die pc is verbonden aan een modem (geloof ik, weet dus niet of het dus een router of hub is. heb ik geen verstand van. (een linksys)). maar mijn pc is ook verbonden aan diezelfde 'modem' en ik kan dus gewoon internetten.

ik hoop jullie zo voldoende info te hebben gegeven.

p.s. ben een verschrikkelijke noob met computertaal, dus een beetje jip&janneke taal voor moi kan geen kwaad!!! :p

Welkom op Helpmij.

1394 staat voor een Firewire kaartje, dus geen netwerkkaart.
Heb je alle drivers geïnstalleerd die bij de computer horen?
De cd van je moederbord, waar waarschijnlijk de netwerkkaart drivers op staan en de chipsetdrivers.
In pricipe kun je alles installeren wat op de moederbord cd staat met betrekking tot de drivers.
En service pack 2 heb je ook op windows staan? Met andere woorden, windows ook helemaal up-to-date?

Klik even op vraag opgelost. ;) :thumb:
En mooi dat het weer werkt.

hallo,

heb gisteren bij mijn vrienin windows XP home (legaal) erop gezet.
dat is allemaal goed verlopen, maar ze komt het internet niet meer op!!!

er staat bij de netwerkverbindingen alleen maar een 1394-verbinding
Verbonden, met firewall
1394-netwerkkaart

hij ziet hem wel, wat als ik zoek (weet niet precies waar) zie ik geen geel uitroeptekentje/vraagtekentje ervoor staan.

die pc is verbonden aan een modem (geloof ik, weet dus niet of het dus een router of hub is. heb ik geen verstand van. (een linksys)). maar mijn pc is ook verbonden aan diezelfde 'modem' en ik kan dus gewoon internetten.

ik hoop jullie zo voldoende info te hebben gegeven.

p.s. ben een verschrikkelijke noob met computertaal, dus een beetje jip&janneke taal voor moi kan geen kwaad!!! :p

precies het zelfde

hallo ik heb precies hetzelfde, in kan niet meer internetten. Bij mijn netwerkkaart (configuratiescherm) staat ook een 1394 lan snelle verbinding maar ik kan niet meer internetten.
heb jij al een antwoord gekregen?
Ik hoop het want het is onwijs lastig niet meer te internetten op mijn huispc.

met vr gr
tyt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan