14 keer svchost.exe in taakbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinten132123

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
210
hallo,:)

Ik was ff in taakbeheer aan het kijken want me pc was sloom en toen zag ik daar svchost 14 keer:shocked::shocked:, dat leek me niet zo te horen, ook COD2 en andere spellen starten heel sloom op of niet, er staan ook nog andere dingen meerdere keren maar niet zo vaak zoals rundll32 staat er 3 keer en csrss.exe staat er twee keer.
ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft, want het gaat me er vooral om dat COD2 het weer een b'tje doet.:):)
 
Bij mij staat het er 12x in (Windows Vista). Dus ik denk dat het wat anders moet zijn
 
Of het altijd hetzelfde aantal is, dat lijkt mij niet. Dat zal afhangen van wat er allemaal gebruik maakt van svchost. Met mijn 12x probeer ik alleen maar aan te geven dat het (in mijn ogen) geen rare hoeveelheid is.
 
Zou best kunnen , ik dacht alleen dat het daar aan lag.
Hier nog ff een screenshot van me taakbeheer, mischien dat daar nog iets vreemds in te zien is
 

Bijlagen

  • Taakbeheer.jpg
    Taakbeheer.jpg
    105,9 KB · Weergaven: 172
Zolang er svhost staat is er geen probleem. Als het anders gespeld is dan heb je een trojaans paard of virus binnengehaald. 12 of 14 x svhost is normaal. Meer of minder ook. Kijk ook hier eens

Ron
 
als het daar niet aan ligt, heeft iemand dan nog een andere mogelijkheid?
en volgens die site, klopt alles in Taakbeheer dus daar ligt het dan niet aan
 
Wat zijn je PC specificaties zodat we gerichter antwoord kunnen geven en kunnen kijken of je PC het allemaal wel aankan

Het aantal taken wat loopt is niet bijzonder

Ron
 
Is de computer de laatste tijd steeds slomer, of draait de pc vanaf het begin al niet echt lekker?
 
Ik hoop dat jullie aan die systeeminfo genoeg hebben(bijlage)
en de pc zelf valt nog wel redelijk mee maar het gaat vooral om de spellen je krijgt het beginscherm en dan zwart meestal minuut of 3,4,5 en dan doet hij het pas, of het blijft eeuwig zwart
 

Bijlagen

  • system.jpg
    system.jpg
    9 KB · Weergaven: 88
dat zijn de specificaties van me videokaart, maar ik denk niet dat ergens in die richting het probleem ligt, want een tijdje geleden deed hij het nog goed, maar na een dll geinstalleerd te hebben kwamen de problemen volgens mij, mischien iets met me system32 map.
 

Bijlagen

  • videokaart.jpg
    videokaart.jpg
    21,4 KB · Weergaven: 84
je videokaart is ook niet bepaalt denderend, vandaar dat het een aantal seconden zwart blijft.
 
Inmiddels al gescand met SUPERAntiSpyware?
 
Inmiddels al gescand met SUPERAntiSpyware?

Heeft niet zo heel veel zin. Want svchost.exe is en blijft een windows service. Hoe vaak het voorkomt doet er niet toe. Bij de een is het 8, bij de andere 4, en bij de TS in dit geval 14..

@ TS,

Wat je wel kan proberen is zo veel mogelijk opstart programma's uit te zetten via msconfig.

Start -> Uitvoeren -> msconfig (enter) -> Opstarten -> Daar alle onnodige uitzetten.
 
het heeft niks met me videokaart te maken, eerst deed die het zelfs heel goed , goede fps en deed hij het heel snel,
en dat andere programma niet geprobeerd, omdat ik eigenlijk wel weet dat ik geen virus heb ik heb ook met Mcafee gescand, kwam ook niks uit het ligt denk ik aan die dll die ik geinstalleerd heb in System32, maar ik weet absoluut niet meer welke en er staan er wel een paar(honderd), en hij blijft niet een paar seconden staan , maar een paar minuten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan