14 keer svchost.exe in taakbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je dan eens systeemherstel uitvoerd naar voor dat je de dll erin gezet hebt. Mischien dat je er dan wat minder hebt (Terwijl het eigenlijk niet zo erg is maar goed.)
 
De installatie herstellen is een optie.
 
Ik heb de Oplossing gevonden, ik heb de verkeerde drivers geinstalleerd, maar ik weet nog niet hoe ik die installatie ongedaan kan maken:confused:confused::( dus dat is nog het enigste wat ik wil weten, zou iemand alsjeblieft kunnen zeggen hoe dat kan(als het kan)???????????
 
Welke drivers heb je verkeerd geïnstalleerd en welke installatie wil je ongedaan maken?
 
ik heb gewoon Drivers van de Nvidia site gedownload, en die wil ik ook deinstalleren maar ik weet niet welke, ik heb nou al een paar keer de nieuwste geinstalleerd maar COD2 doet het nog steeds niet.
 
Je hebt dus meerdere drivers geïnstalleerd, en je wilt weer terug naar je driver van laten we zeggen 2 uur terug?

1. Ga naar Apparaatbeheer.
2. Dubbelklik op het apparaat van de desbetreffende driver.
3. Ga naar het tabblad Stuurprogramma.
4. Vervolgens klik je op Vorig stuurprogramma.
 
Laatst bewerkt:
dat had ik al geprobeerd, maar omdat ik verschillende drivers had geinstalleerd, en al een paar dagen terug werkt dat niet, helaas
 
als ik het doe, dan gaat hij naar de vorige driver maar dat is ook niet de goede omdat ik meerdere heb geinstalleerd alleen de eerste werkt
 
Dan ga je net zolang door totdat je de eerste hebt.
 
Hey,

Het is inderdaad normaal dat svchost.exe zovaak voor komt.
Het is geen virus.
In tegenstelling zelfs!

Als ik me niet vergis is het een Service die gebruikt wordt door een anti virus programma.

Voor je spellen, zou ik je aanraden je pc zoveel mogelijk te optimaliseren.

En eventueel inderdaad naar je video kaart / werkgeheugen te kijken.

Succes!
 
Ik heb nu weer een nieuw probleem ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft maar ik heb ergens gelezen dat het aan de driver kan liggen, telkens als ik de prullenbak open krijg ik een crash dump, ik weet niet precies wat er allemaal staat omdat het te snel gaat.
ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.....
 
Gebruik dit programma eens om alles na te gaan.
Een echte aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan