1400 Mhz C op een A7V

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjViper

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Berichten
1.083
Unlocken

Hoi,

Nou 133 werkt dus ook niet.. blijf mijn computer ook helemaal hangen bij het opstarten..

Max van mijn moederboard is dus 200 en dat zal dan ook wel zo blijven.. maar unlocken van de multiplier hoe moet dat dan...
 
Hoi

Hoi,

Ik denk dat ik het unlocken mog maar effe laat.. heb ondertussen een Duron 1300 besteld.. die werkt tenminste op mijn systeem... hopelijk dan... en probeer die athlon 1400 weer te verkopen.. dan heb ik er geen problemen meer mee.. Trouwens volgens Asus kan het ook niet blijkbaar... 266 fsb op een 200fsb moederboard plaatst resulteerd in een langzamer snelheid... Achja, je kunt ook niet alles hebben.. jammer...
 
Duron 1300

Was het misschien niet verstandiger geweest om een mobo te kopen dat wel een fsb van 266 aankan?

Dat hoeft geen Asus te zijn, ik denk dat je met een ECS mobo ongeveer evenveel kwijt zou zijn geweest.

Maar ja dat is natuurlijk achteraf lullen.

En nee ECS is geen bagger merk. (voor de Asus fanaten)

Grtz...
 
dat hebben we ook nooit gezegd. en daar heb je helemaal gelijk in, voor de prijs van een asus plankje kun je 2 ecs bordjes kopen.
 
Je moet je niet echt blind staren op het merk van het plankje, maar eerst en vooral de chipset. Sommige Asus borden zijn een stuk duurder dan ECS borden omdat ze een betere (Intel-) chipset hebben. ECS gebruikt steeds SiS, zij hebben goedkope en vaak goede chipsets. Maar een Asus P4S533 bijvoorbeeld kost niet veel meer dan de ECS met dezelfde chipset.
 
Asus

Hoi,

Kon een andere Moederboard gaan kopen maar dan moet ik mijn moeilijke computer configuratie ook helemaal aanpassen heb ik ook niet echt zo zin in, als je al twee weken bezig bent geweest om de computer goed werkend te krijgen, nu ongeveer 2 jaar geleden...

Maar ja, Asus vind ik toch nog altijd beter... :))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan