16-bits ms dos-subsysteem. system32\nsdsregs.exe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Princess88

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
hallo kan iemand mij helpen

wie kent dit 16-bits ms dos-subsysteem
c:\windows\system32\nsdsregs.exe
De NTVDM-CPU heeft een ongeldige instructie aangetroffen
CS:D71E IPifffd0P:Ff ff07 0000

Alvast bedankt voor jullie hulp en uitleg:)

Welkom bij de Helpmij !

Zo te zien ben je getroffen door een virusje....... -> :shocked: (Klik op het gezichtje..... ) Bron

Laatst bewerkt:
Zo te zien ben je getroffen door een virusje....... -> :shocked: (Klik op het gezichtje..... )

dank je..maar me pc is ook erg langzaam vooral als ik met internet doe ..(ik doe eigenlijk voor me beste vriendin) maar als ik het brand op cd de setup kan ik het dan ook installeren en scannen of moet het ook nog updaten?

Nee, ik zou dat programma niet downloaden, maar je eigen virusscanner gebruiken.

Lees ook dit even.

Laatst bewerkt:
Nee, ik zou dat programma niet downloaden, maar je eigen virusscanner gebruiken.

ik had kasperky geinstalleerd maar nog niks..
maar ze heeft ook spyware dat ze steeds sites opent van spyware detect..
pc is ook heel traag..adware staat er ook op

Oef, dat wordt lastig. Misschien dan toch handig om 't te installeren. Update je Ad-aware regelmatig? Update je je virusscanner ook regelmatig?

Zo niet, doe dat eerst en voer een dan complete systeemscan uit, zowel met Ad-aware 2007, alsmede met je virusscanner.

Oef, dat wordt lastig. Misschien dan toch handig om 't te installeren. Update je Ad-aware regelmatig? Update je je virusscanner ook regelmatig?

Zo niet, doe dat eerst en voer een dan complete systeemscan uit, zowel met Ad-aware 2007, alsmede met je virusscanner.

ik had wel oude adware gezet die had ze upgedate thuis zei ze maar ik krijg straks of morgen haar pc weer om het zelf even na te checken..

en de antivirus had ze ook upgedate zei ze..

bedankt...

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel van je vraag aangepast "Hellpp Wie Kan mij helpen" zegt niets over je probleem/vraag.

........en als je dit bekijkt en hier en daar wat aanklikt / opent, dan hoef je er denk ik helemaal niet meer aan te twijfelen dat "nare" software op de pc terecht is gekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan